مالک باشگاه اینتر معتقد است که قوای هجومی تیمش را در فصل جاری نباید دست‌کم گرفت و سه بازیکن خط حمله این تیم، مثلث خطرناکی را تشکیل داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک توهیر، مالک باشگاه اینتر مثلث هجومی تیمش را همسطح مثلث هجومی سرشناس تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا می‌داند.

پس از ملحق شدن گرث بیل به کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در خط حمله رئال مادرید در تابستان سال ۲۰۱۳، رسانه‌های اسپانیایی از مثلث هجومی کهکشانی‌ها با نام BBC که هر یک از حروف آن اشاره به نام یا نام خانوادگی یکی از سه بازیکن این خط داشت، یاد کردند. این اتفاق پس از اضافه شدن لوئیز سوارز به خط حمله سه نفره بارسلونا هم تکرار و از آن با عنوان مثلث MSN یاد شد. حالا توهیر نیز روی مثلث سه بازیکن هجومی نراتزوری نام گذاشته است.

مالک اینتر شاید همیشه شخصاً در ایتالیا حضور نداشته باشد، اما هر از چندگاهی از کشورش، اندونزی درباره نراتزوری اظهارنظر می‌کند و این اتفاق امروز هم رخ داده است.

سایت خبری تاپ‌اسکور اندونزی به نقل از مالک باشگاه اینتر نوشته است: بگذارید سایرین MSN یا BBC‌ داشته باشند. اینتر هم «پایو» را دارد.

نامی که توهیر برای خط مثلث هجومی تیم گذاشته اشاره به حرف اول نام خانوادگی سه بازیکن این تیم یعنی رودریگو پالاسیو، مائورو ایکاردی و استوان یووتیچ اشاره دارد.

توهیر ادامه داد: اگر اینتر به کسب نتایج مثبت در این فصل ادامه دهد، قطعاً فصل آینده سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد.

تیم فوتبال اینتر امشب (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ در هفته دوم سری A به میهمان کارپی تازه صعود کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.