هافبک آلمان تیم فوتبال شالکه که در آستانه عقد قرارداد با بانوی‌پیر قرار داشت، به جای سری A، دوران بازیگری خود را در بوندس‌لیگا ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه بیلد آلمان خبری را که گروهی از رسانه‌های ایتالیایی در خصوص ناکامی احتمالی باشگاه یوونتوس برای خرید یولیان دراکسلر از تیم شالکه منتشر کرده‌اند، تأیید کرده و نوشته است که موضع سران آبی‌های گلزن‌کرشن در خصوص انتقال بازیکن خود به بانوی پیر تغییر کرده است.

به نوشته بیلد در حالی که به نظر می‌رسید یوونتوس با پیشنهاد قراردادی ۳۲ میلیون یورویی توانسته است نظر سران شالکه را جلب کند، باشگاه ولفسبورگ با ارائه پیشنهادی بهتر توانسته است این تیم را از فروش هافبک ملی‌پوشان خود به قهرمان فصل گذشته ایتالیا منصرف کند. از قرار معلوم ولفسبورگ برای پر کردن جای خالی کوین دبروین که در آستانه پیوستن به منچسترسیتی قرار دارد، دراکسلر را زیر نظر گرفته است و قصد دارد در فاصله یک روز مانده به پایان بازار نقل‌و‌انتقالات او را از چنگ بانوی پیر درآورد.

بیلد همچنین نوشته است که دراکسلر پس از شکست ۳ بر صفر اخیر تیمش برابر ولفسبورگ در سوم بوندس‌لیگا در رختکن پیراهن ولفسبورگی‌ها را به تن کرده است و از هم‌تیمی‌هایش پرسیده است: آیا این پیراهن به من می‌‌آید؟

در صورتی که ولفسبورگ بتواند با دراکسلر قرارداد ببندد، یوونتوس به سراغ گزینه دوم خود، اکسل ویتسل هافبک تیم فوتبال زنیت روسیه خواهد رفت و به نظر نمی‌رسد که برای جذب او مشکل داشته باشد، چون باشگاه زنیت این بازیکن بلژیکی را برای پیوستن به تیمی دیگر آزاد گذاشته است. در این بین اما میلان هم مشتری ویتسل است و گفته می‌شود که خود او هم روسونری را به بیانکونری ترجیح می‌دهد، هرچند پیشنهاد یووه بهتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.