کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان می‌گوید تمام تلاشش را برای موفقیت سعید رمضانی، سرمربی جدید این تیم انجام می‌دهد.

رضا عنایتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، با بیان این که تغییرات در کادر‌فنی سیاه‌جامگان اجباری بوده است، اظهار کرد: چنین تغییراتی را در ابتدای فصل پیش‌بینی نمی‌کردیم و با انتخاب مدیرعامل محترم باشگاه، سعید رمضانی، سرمربی تیم شد و هدایت تیم را بر عهده گرفته است. از جانب تمام بازیکنان می‌گویم که تمام تلاشمان را می‌کنیم که این تیم موفق شود. سرمربیگری در سیاه‌جامگان شروع خوبی برای رمضانی به عنوان سرمربی است و از تمام توانم برای موفقیت او مایه می‌گذارم.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم درباره تک گل پیروزی بخشش در مقابل راه‌آهن گفت: به هر حال وقتی در دیداری نتیجه می‌گیریم، همه چیز خوب است اما وقتی نتیجه نمی‌گیریم قطعا نقاط ضعفی در تیم وجود دارد. تلاش ما در این فصل این است که شخصیت لیگ‌ یکی را از تیم دور کنیم و بتوانیم در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشیم و همچنین در سال‌های بعد برنامه‌های قوی‌تری را اجرا کنیم. سیاه‌جامگان پتانسیل بالایی دارد و با کمی تلاش در نتیجه‌گیری بهتر می‌شود.

وی با اشاره به چهار پنالتی گرفته شده به ضرر تیمش در پنج بازی گذشته، خاطرنشان کرد: این تعداد پنالتی آمار خوبی نیست. در بازی گذشته مقابل را‌ه‌آهن داور به تمام صحنه‌ها نزدیک بود و انصافا اشتباه زیادی نداشت اما نمی‌دانم چرا یک پنالتی به سود راه‌آهن اعلام کرد. هیچ برخوردی میان بازیکن ما و بازیکن آنها شکل نگرفت. در کل اشتباه‌های داوری هم جزئی از داوری است و هیچ‌ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم که علیه داوران صحبت کنم. تقاضایم از داوران این است که در بازی تیم‌هایی که از لحاظ تجربی ضعیف‌تر هستند، دقت بیشتری کنند؛ چرا که بازیکنان جوان ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

عنایتی در پایان در پاسخ به این سوال که قبل از انتخاب سعید رمضانی شنیده می‌شد او به عنوان مربی-بازیکن هدایت سیاه‌جامگان را بر عهده می‌گیرد، اضافه کرد: من هم این موضوع را شنیدم اما تمام تمرکزم در سال آخر فوتبالم روی بازی کردن است. انجام همزمان دو کار تمرکز را به هم می‌زند و می‌خواهم در سال پایانی فوتبالم عملکرد خوبی داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.