جشنواره گل رئال مادرید و پیروزی بارسلونا عنوان اصلی روزنامه‌های اسپانیایی است.

به گزارش ایسنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا با انجام دیدار تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا پیگیری شد. در زیر نگاهی داریم به تیتر نخست نشریه‌های ورزشی در کشور اسپانیا.

مارکا.

تیتر نخست این روزنامه به خامس رودریگس، بازیکن رئال مادرید اختصاص دارد. این بازیکن کلمبیایی دو گل زیبا در دیدار رئال مادرید و رئال بتیس به ثمر رساند. جشنواره گل مادریدی‌ها با گلزنی گرت بیل آغازشد. این هافبک ولزی، گل پایانی رئال را نیز به ثمر رساند و بازگشت کریم بنزما، مهاجم «قوهای سپید» به ترکیب رئال هم با گلزنی همراه شد. این دیدار با حساب پنج بر صفر به سود رئال به پایان رسید.

درخشش کیلور ناواس، دروازه‌بان رئال مادرید و مهار ضربه پنالتی توسط او از دیگر عناوین این روزنامه است.

پیروزی بارسلونا مقابل مالاگا با تک گل توماس فرمالن نیز دیگر تیتر این نشریه است. کارلوس کامنی، دروازه‌بان مالاگا عملکرد خوبی داشت و لیونل مسی مقابل او ناکام ماند.

این روزنامه به دیدار تیم های سویا و اتلتیکومادرید که امشب (یکشنبه) برگزار می‌شود هم اشاره کرده است. فرناندو یورنته،‌مهاجم جدید سویا نیز نخستین بازی خودش برای این تیم را انجام می‌دهد.

در نشریه مارکا به شکست چلسی مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر انگلیس هم اشاره شده است. این دیدار را تیم میهان دو بر یک به سود خود به پایان برد.

این روزنامه به سومین طلای یوسین بولت در مسابقات جهانی دو و میدانی چین هم اشاره کرده است.

آس.

پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل بتیس تیتر نخست این نشریه است. کیلور ناواس، دروازه‌بان رئال در این دیدار یک ضربه پنالتی را مهار کرد و هواداران یک صدا نام او را بر زبان آوردند. این در حالی است که در انگلیس خبر پیوستن داوید دخیا به رئال شنیده می‌شود.

این روزنامه به پیروزی بارسلونا اشاره کرده که سه مهاجم بارسلونا مقابل کارلوس کامنی ناکام ماندند.

این روزنامه به نتیجه سایر بازی‌های لیگا نیز اشاره کرده است. رئال سوسیداد و اسپورتینگ خیخون به تساوی بدون گل رسیدند و سلتاویگا سه بر صفر رایووایکانو را شکست داد.

آس به دیدار‌های این هفته اشاره دارد که در یکی از مهترین بازی‌ها والنسیا میزبان دپورتیوو لاکرونیا است.

موندو دپورتیوو.

پیروزی بارسلونا مقابل مالاگا، تیتر نخست این روزنامه است. توماس فرمالن در نهایت کارلوس کامنی، دروازه‌بان مالاگا را مغلوب ساخت و تک گل بازی را در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند. داور دو پنالتی به نفع آبی اناری‌پوشان نگرفت و قضاوتش در طول بازی موجب خشم تماشاگران در نوکمپ شد.

امضای قرارداد ویکتور والدس، دروازه‌بان پیشین بارسلونا که فصل گذشته در منچستریونایتد حضور داشت با بشیکتاش ترکیه در روز یکشنبه از عناوین مهم این روزنامه است.

موندو به دیدار بایرن مونیخ و بایرلورکوزن اشاره کرده است که تیم مونیخی با نتیجه سه بر صفر میهمان خود را شکست داد. توماس مولر در این دیدار دو گل به ثمر رساند.

اسپورت کاتالونیا.

تیتر نخست روزنامه اسپورت به برد بارسا اختصاص دارد. داور سه پنالتی برای میزبان نگرفت و گل لوییس سوارس را هم مردود اعلام کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.