عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بحث کمک‌های مردمی به هیئت مدیره گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا زادمهر قبل از برگزاری نشست امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب مدیرعامل گفت: فعلا انتخاب مدیرعامل در دستور کار هیئت مدیره نیست. طاهری کارهای مدیریتی را در باشگاه انجام می‌دهد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در واکنش به این موضوع که برکناری طاهری از صندوق پیشکسوتان به خاطر برداشت ۳ میلیاردی او از این صندوق و انتقال آن به باشگاه پرسپولیس بوده است، تصریح کرد: در باشگاه همه به نوعی زحمت می‌کشند و طاهری هم اگر اقدامی در این زمینه انجام داده به نیت کمک به باشگاه پرسپولیس بوده است، ضمن اینکه بحث اخراج او از صندوق پیشکسوتان مطرح نیست.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس عنوان کرد: هرکس در هرجایی فکر می‌کند می‌تواند در هر زمینه‌ای به باشگاه پرسپولیس کمک کند جلو بیاید. ما با کمال میل از او استقبال خواهیم کرد و اصلا بحث سمت در باشگاه مطرح نیست و واقعا اگر هر فردی فکر می‌کند توانایی کمک به باشگاه پرسپولیس را دارد ما از او می‌خواهیم این کار را انجام دهد.

زادمهر درباره بحث کمک‌های مردمی به باشگاه پرسپولیس که از سوی طاهری در رسانه‌ها مطرح شده است، گفت: این موضوع را از شما و رسانه‌ها شنیدم و اطلاعات دقیقی ندارم. در این زمینه هنوز گزارشی از سوی طاهری به هیئت مدیره نرسیده و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد در مورد آن صحبت نمی‌کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه زمانی اسپانسر باشگاه مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: در مورد انتخاب اسپانسر همه وظایف به طاهری محول شده و او در جلسه امروز حتما در این باره گزارش خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.