مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم می‌تواند خیلی زود به کورس مدعیان قهرمانی لیگ امسال برگردد.

ادموند بزیک  در خصوص عملکرد پرسپولیس در پنج بازی گذشته به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: پرسپولیس بازی‌های سختی انجام داد. این درست است که آنها در حد انتظار امتیاز نگرفتند، ولی فوتبال قابل‌قبولی را به نمایش گذاشتند. پرسپولیس خوب بازی می‌کند، هرچند که نتیجه گرفتن هم مهم است. من معتقدم باید به برانکو و شاگردانش فرصت داد. این تیم قطعاً روزهای بهتری را در پیش خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا پرسپولیس در قواره قهرمانی لیگ برتر است؟»، تأکید کرد: شاید نتایجی که تا هفته پنجم به دست آمده است، تردیدهایی را به وجود بیاورد، ولی به نظر من پرسپولیس می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد. این تیم نیاز به پیروزی داشت و فکر می‌کنم برد مهم در اهواز باعث شد تا فشارها کم شود. این برد واقعاً برای پرسپولیس لازم بود، چون همه در این تیم تحت فشار بودند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: پرسپولیس باید یاد بگیرد که از گل‌های زده‌اش محافظت کند. همیشه شرایط استقلال و پرسپولیس طوری است که بعد از رسیدن به گل اول، می‌خواهند گل‌های بعدی را هم بزنند، ولی در فوتبال این خیلی مهم است که تیم‌ها از برتری خود استفاده کنند و آن را از دست ندهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.