با وجود پیروزی روسونری در هفته دوم سری A، سرمربی این تیم اعتراف کرد که از نمایش مردانش راضی نیست و برد را حق آنها نمی‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان هفته دوم سری A را با کسب پیروزی خانگی ۲ بر یک برابر امپولی پشت سر گذاشت تا اولین برد خود را در فصل جدید کسب کند. سینیشا میهایلوویچ اما از عملکرد بازیکنانش در این بازی راضی نبود و آن را وحشتناک توصیف کرد.

میهایلوویچ که هفته پیش شاهد شکست ۲ بر صفر شاگردانش برابر فیورنتینا بود، در پایان بازی برابر امپولی که میلان آن را با گل‌های کارلوس باکا و لوئیز آدریانو برد، گفت: حق‌مان نبود که این بازی را ببریم. هیچ چیزی نسبت به فصل گذشته تغییر نکرده است و هنوز هم بیش از اندازه ترس در تیم ما وجود دارد. بعد از گلی که امپولی به ثمر رساند، بازی ما یک فاجعه به تمام معنا بود. تنها دلیل پیروزی‌مان در این بازی، فرصت‌طلبی دو مهاجم‌مان بود که از هیچ، گل ساختند. تنها نکته این بازی که مرا راضی کرد، نتیجه‌اش بود.

میهایلوویچ ادامه داد: ما تا زمانی که گل نخورده بودیم داشتیم خوب بازی می‌کردیم، اما بعد از آن از هم پاشیدیم. تیم من بیش از اندازه ترسوست و تنها فرقی که این تیم نسبت به میلان فصل گذشته دارد، دو مهاجمی است که می‌توانند از هیچ، موقعیت گلزنی بسازند. باید پیش از هر چیز روی روح و روان بازیکنان‌مان کار کنیم. در طول هفته کارمان را خوب انجام می‌دهیم و درست تمرین می‌کنیم، اما زمانی که برای انجام بازی به میدان می‌رویم، فقط این مهاجمان هستند که کارشان را درست انجام می‌دهند و این در حالی است که سایر بازیکنان هیچ توپی به آنها نمی‌رسانند. باید فکری به حال بُعد روانی بازی‌مان بکنیم، چون با این وضعیت به جایی نمی‌رسیم. درست است که خط حمله‌‌مان قوی است، اما مهاجمان باید از سوی دیگر بازیکنان تغذیه شوند وگرنه نمی‌توانند گل بزنند.

سرمربی پیشین میلان تأکید کرد: میلان اگر پارسال این بازی را برابر امپولی انجام می‌داد می‌باخت، اما امسال برد و تنها دلیلش هم مهاجمان این تیم هستند. خط میانی ما بد کار می‌کند، جرأت ریسک کردن ندارد و همیشه به دنبال ارسال مبتدیانه‌ترین پاس‌هاست که هیچ راهی به دیوار دفاعی امپولی پیدا نمی‌کرد. مسلماً اولین کاری که من باید با این میلان انجام دهم، تغییر طرز تفکر بازیکنانش است. من دلیل ترسی را که این تیم دارد، درک می‌کنم. بازی در حضور این هواداران متوقع در سن‌سیرو کار سختی است. با این وجود من باید کاری کنم که ترس آنها بریزد و به جای آن از بازی‌شان لذت ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.