مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی گفت: سرپرست و سرمربی تیم نباید با رسانه‌ای کردن اختلافات و مشکلات خودشان تیم را به حاشیه می‌بردند.

جمشید نظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی نگرفته اما فکر می‌کنم زمان کافی برای بهبود وضعیت تیم وجود داشته باشد در مقطع فعلی برای ورود حاشیه به تیم خیلی زود است و نباید اجازه دهیم با رفتن به حاشیه تیم از بین برود. هفته‌های زیادی پیش روی تراکتورسازی قرار داد و نباید با گذشتن ۵ هفته کار را تمام شده قلمداد کرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان سرباز تراکتورسازی انگیزه کافی را برای بازی در این تیم ندارند اظهار داشت: چنین تفکری ندارم. سال‌های قبل هم بازیکنان سرباز در تراکتورسازی حضور داشتند آن‌ها به خاطر آینده ورزشی خودشان هم که شده با تمام توان در میدان حاضر می‌شوند و از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنند. هیچ وقت این بازیکنان اعتبار خود را از دست نمی‌دهند و با تمام توان به میدان می‌روند.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی در مورد اینکه اختلافات در این تیم بالا گرفته و به همین خاطر تونی اولیویرا علیه ایوب ذوالفقاری مصاحبه کرده است عنوان کرد: این مسئله را در رسانه‌ها متوجه شدم .این اتفاقات خوب نیست. راهکاری که بنده به ذهنم می‌رسد این است که طرفین را در جلسه‌ای به باشگاه بیاورند و مشکل را همان جا پشت درهای بسته حل کنند وقتی تیم نتیجه لازم را نگرفته نیازی نیست گناه را به گردن یکدیگر بیاندازیم.

وی افزود: در موقعی که تیم نتوانسته نتایج لازم را بگیرد همه مقصرند و این طور نیست که فقط یک نفر مقصر قلمداد شود. نه مربی و نه مدیرعامل به تنهایی نمی‌تواند موفقیت را برای تیم به  ارمغان بیاورد. بنده به تیم فعلی تراکتورسازی امید زیادی دارم و به اعتقادم این تیم نسبت به سال قبل از نظر نام و تعداد مهره بسیار بهتر است به این تیم امیدوارم بودم و همچنان هم هستم.

نظمی در ارتباط بین ایوب ذوالفقاری جواب صحبت‌های اولیویرا را داده است عنوان کرد: این کار هم خوب نیست و هر دو نفر اشتباه کرده‌اند. جای مطرح کردن اختلافات در رسانه اگر مشکلی وجود داشت باید این موارد در هیات مدیره باشگاه و یا نزد مدیرعامل مطرح می‌شد. بیان کردن این حرفها به جز وارد کردن حاشیه به تیم ثمره دیگری ندارد و خودمان نباید بر بار مشکلات بیافزاییم.

وی در مورد اینکه این شائبه به وجود آمده که عباسی و اولیویرا رابطه خوبی ندارند و اختلاف اولیویرا با ذوالفقاری به دلیل رابطه نزدیک سرپرست تراکتورسازی با مدیرعامل در اصل اختلاف اولیویرا و عباسی است تصریح کرد: شاید وقتی از منظر دیگری به این موضوع نگاه می‌کنیم چنین برداشتی شود ولی بنده این طور فکر نمی‌کنم اگر بر فرض مثال این فرضیه هم درست باشد این نشانه ضعف باشگاه است. یک تیم نباید به صرف انجام ۵ مسابقه وارد حاشیه شود شما به پرسپولیس نگاه کنید این تیم در ۴ مسابقه اول بدترین نتیجه تاریخش را گرفت اما با حرفه‌ای گری توانست شرایط را بهبود ببخشد امیدوارم وضعیت تراکتورسازی نیز در آینده بهتر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.