الخاندرو خوزه هرناندز، از ساعت ۰۱:۰۰ بامداد یکشنبه، سوت آغاز پرگل ترین دیدار هفته دوم رقابت‌های لالیگا را به صدا درآود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تنها دو دقیقه زمان لازم بود تا کهکشانی‌ها در برنابئو توسط شاهزاده ولزی‌شان به گل برسند. در این دقیقه گرت بیل روی ارسال خوب جیمز رودریگز، موفق شد با ضربه سر تمام فشار ها را از دوش خود بردارد. 

دقایق ۵ و ۷ هم رئالی‌ها  فرصت‌های خوبی را برای گل‌زنی از دست دادند. در  دقیقه ۳۹ بود که جیمز رودریگز، در حالی که همه منتظر ارسال توپ به شکل سانتر بودند، با یک شوت مهلک دروازه بتیس را با کمک تیر دروازه باز کرد. در ادامه این کیلور ناواس بود که دروازه رئال را نجات داد تا دو تیم با ۲ گل اختلاف، به رختکن بروند. 

نیمه دوم هم برای قوهای سپید مادرید طوفانی آغاز شد. لوس‌بلانکوس تنها یک دقیقه زمان می‌خواست تا این بار توسط مهاجم تازه از بند مصدومیت ها شده خود، کریم بنزما به گل برسد. ۴ دقیقه بعد بود که هافبک  کلمبیایی ثابت کرد توانایی گل‌زنی به شکل  معمولی را ندارد و تنها در صورتی که سوپر گل ثبت شود پایش به گل‌زنی باز می‌شود. جیمز رودریگز، روی یک توپ رفت و  برگشت شده که در نهایت به او رسید، موفق شد با یک ضربه قیچی برگردان، گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. در واپسین دقایق بازی بود که کاسمیرو با ارسال یک پاس دیدنی، باعث شد گرت بیل امشب را راحت تر  از تمام شب‌های یک سال گذشته بخوابد. او با یک ضربه دیدنی با  کمک تیر دروازه یک سوپر گل دیگر به ثمر رساند  تا انتقادات از بنیتز به حداقل برسد. 

علاوه بر رودریگز و بیل، کیلور ناواس نیز عملکردی فوق‌العاده از خود نشان داد. عملکرد خوب ناواس می‌تواند باعث افت قیمت داوید دخیا در بازار نقل و انتقالات بشود!

کریس رونالدو در این دیدار ۹۰ دقیقه بازی کرد، اما استرس زیادی داشت و موقعیت‌های زیادی خراب کرد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.