سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با تمجید از ستاره تیمش و قهرمان دوومیدانی جهان گفت: این دو را می شود با هم مقایسه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لوییس انریکه در حالی که گزارشی از وضعیت بارسلونا و بازیکنان غایبش می‌داد، اوسین بولت را با لیونل مسی ستاره بارسلونا مقایسه کرد و گفت او بهترین قهرمان دوی سرعت دنیاست. 

به دنبال دریافت مدال طلای ۲۰۰ متر توسط دونده جاماییکایی، سرمربی بارسلونا او را با مسی مقایسه کرد. بولت ۲۹ ساله که موفق شد تا در مسابقت قهرمانی جهانی جاستین گتلین را در پکن شکست بدهد و مدال طلای ۲۰۰ متر را برای چهارمین بار دریافت کند ، حالا با تجلیل سرمربی بارسا روبه رو شده که جایگاه این جاماییکایی در دنیای ورزش را در سطح مسی دنیای فوتبال خوانده است.

لوییس انریکه به گزارشگران گفت: این دو را می‌شود با هم مقایسه کرد. بولت بهترین دونده دوی سرعت در همه دوران و یک برند ورزشی است و من فکر می‌کنم مسی هم بهترین فوتبالیست همه دوران است.

این تیم کاتالان که در رقابت‌های لیگ راوپا با بایرلورکوزن، روم و باته بوریسوف در یک گروه قرار گرفته، حالا باید تیمش را برای قهرمانی در این رقابت‌ها آماده کند. 

انریکه در این باره گفت ما در یک گروه سخت و جدی هستیم و این رقابت خیلی هیجان‌انگیز است. خیلی جذاب است، و بی شک گروه خیلی سختی است.

سرمربی بارسلونا گفت ما سعی می‌کنیم تا کاری را انجام بدهیم که هیچ کس دردنیا مدرن انجام نداده است؛ دو عنوان لیگ قهرمانان را پشت سر هم می‌بریم.

این در حالی است که سرخیو بوسکت و نیمار در آغاز بازی‌های فصل به دلیل مصدومیت و بیماری بارسلونا را همراهی نکردند ، اما انریکه از این که آنها در حال خوب شدن هستند، ابراز رضایت کرد و گفت: بوسکت از دیروز به تمرین‌ها ملحق شد و همه چیز دارد خیلی خوب پیش می‌رود.  درباره نیمار هم او دارد خوب می‌شود و دو هفته برای بهبود یافتن لازم و طبیعی است. او هنوز در حد ۱۰۰ درصد نیست، اما هیچ کدام از بازیکنان در این مقطع در این سطح نیستند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.