علی کریمی می‌گوید وقتی کسی از او برای حضور در تمرینات پرسپولیس دعوتی نکرده، نمی‌تواند در تمرینات این تیم حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، علی کریمی با حضور در بازارچه خیریه موسسه فیاض بخش عنوان کرد: سال پیش از طریق یکی از دوستان با این موسسه آشنا شدم. خوشحالم که امسال هم همچون سال گذشته قسمت شد که در خدمت دوستان در مجموعه فیاض بخش مشهد باشم.

وی ادامه داد: من در این مدت متوجه شدم خیلی‌ها نه تنها معروف نیستند بلکه خیلی معمولی هستند ولی در بحث خیریه کمک های بسیار بزرگی انجام می‌دهند. ما چهره‌ها باید از این افراد یاد بگیریم که در امور خیریه شرکت کنیم.

کریمی در پاسخ به این سوال که این پیکان قرمز رنگ همان ماشین اول خود هست یا خیر تاکید کرد: نه این ماشین دیگری است، یکی از دوستان لطف کرد و روی حساب حرف من که در چند مصاحبه گفته بودم اولین ماشین من پیکان استیشن قرمز بوده است، این ماشین را آماده و اهدا کرد. البته فکر می‌کنم از ماشین خودم در آن سال‌ها حتی آهن‌هایش هم امروز باقی نمانده باشد.

وی افزود: به هرحال این ماشین به مزایده گذاشته خواهد شد و پول آن صرف امور خیریه می‌شود و امیدوارم در سال‌های بعد نیز در این کار خیر سهیم باشم.

ملی پوش سابق تیم فوتبال همچنین درخصوص وضعیت تیم های خراسانی در لیگ برتر عنوان کرد: فوتبال خراسان در سال گذشته خوب نتیجه گرفت و تیمی دیگر از مشهد به لیگ برتر راه یافت. اما داشتن سهمیه کافی نیست. همیشه همین طور بوده است که زحمت می‌کشیم تیم بالا می‌آید ولی با مدیریت اشتباه دوباره تیم به جای اول خود برمی‌گردد.

وی ادامه داد: اگر اشتباه نکنم تیم پیام ارتباطات مشهد نیز در سال اول صعودش به لیگ برتر، دوباره به لیگ پایین‌تر سقوط کرد. باید در روند مدیریت و برنامه ریزی دقت شود. از تیمی مانند سیاه جامگان در سال اول توقع قهرمانی نیست اما این تیم‌ها باید در سال اول به شکلی حضور داشته باشند که در لیگ برتر بمانند و بعد در سال‌های آینده خودشان را بالا بکشند.

کریمی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال مربیگری هست یا خیر اظهار کرد: من اصلا قصد مربیگری ندارم. این شرایط به سیستم من نمی‌خورد که بخواهم مربیگری کنم. همچنین نیاز نیست هر بازیکنی در هر رشته‌ای کنار رفت، مربی شود. همه فکر می‌کنند هرکسی فوتبال را کنار گذاشت باید مربی شود در حالی که مربیگری مقوله‌ای جداست و نیاز به تجربه و دوره های خاص دارد.

وی درمورد کی روش و حضورش در تیم ملی تاکید کرد: فقط این نیست که چون یک مربی خوب داریم همه چیز درست می‌شود. همانطور که دیدیم در جام ملت‌های آسیا اوت شدیم. صرف گفتن اینکه مربی خوب داریم دلیل بر موفقیت ما نمی‌شود. مربی خوب نیاز به فاکتورهایی مانند سخت افزار و نرم افزار دارد تا به اهدافش برسد که در تمام دنیا مرسوم است که به اعتقاد من فدراسیون بیشتر باید در این زمینه کمک کند.

کریمی همچنین درباره اینکه چرا در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر نمی‌شود خاطرنشان کرد: کسی از دوستان از من نخواست در تمرین پرسپولیس شرکت کنم. زمان درخشان با تیم در ارتباط بودم چون درخشان اولین باری که به پرسپولیس رفتم مربی من بود. باید کاری را از آدم بخواهند تا انجام دهیم، شاید طرف مقابل دوست نداشته باشد من سر تمرین بروم.

وی درخصوص رابطه فعلی کریمی و برانکو گفت: با برانکو مشکلی ندارم. در واقع رابطه‌ای ندارم ولی مشکلی هم ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.