سرمربی منچسترسیتی توافق با کوین دی‌بروین، هافبک بلژیکی باشگاه ولفسبورگ را رد و از جذب این بازیکن اظهار بی‌اطلاعی کرد. این درحالی است که مدیر ورزشی ولفسبورگ، پیوستن دی‌بروین به سیتی تایید کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، منچسترسیتی به نمایش خوب خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادامه می‌دهد. این تیم در هفته چهارم برابر واتفورد به میدان رفت و توانست این تیم را هم با دو گل شکست دهد تا با ۱۲ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد.

مانوئل پیگرینی از عملکرد شاگردانش راضی است. او بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که بار دیگر توانستیم مقابل حریف به پیروزی برسیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داریم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید این روند ادامه پیدا کند و در دیدارهای آینده هم خوب ظاهر شویم.

یکی از بازیکنانی که این روزها خبرهای زیادی درباره پیوستن او به منچسترسیتی به گوش می‌رسد، کوین دی‌بروین است. پیگرینی در این‌باره هم گفت: واقعا باید بگویم چیزی نمی‌دانم. فقط بازی را نگاه کردم و چیزی غیر از بازی نمی‌دانم. هیچ خبری ندارم. اگر شما خبری دارید، به من هم بگویید.

پیگرینی درباره این سوال که آیا تیمش به بازیکنی همچون دی‌بروین نیاز دارد هم اظهار کرد: نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم. جوابی مشابه به سوال قبل دارم. وقتی درباره شایعات صحبت می‌کنید، هیچ پاسخی ندارم.

هر چند سرمربی منچسترسیتی خبر توافق با دی‌بروین را رد می‌کند اما همه شواهد حاکی از پیوستن این بازیکن به جمع فیروزه‌ای‌پوشان است. حتی کلاوس آلوفس، مدیر ورزشی باشگاه ولفسبورگ هم خبر این انتقال را تایید کرده است. رسانه‌های انگلیسی و آلمانی رقم پیوستن دی‌بروین به سیتی را بالاتر از ۸۰ میلیون پوند اعلام کرده‌اند که اگر این رقم درست باشد، او به گرانترین خرید لیگ جزیره تبدیل می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.