مشکل چلسی نه خانوم دکتر این تیم، نه جان تری و نه فرناندینیو بازیک تیم جریف است.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ مورینیو باید به خودش بیاید. خوزه باید دست  از نق زدن بردارد و مشکل کارش را پیدا کند. این که تیمی در ۴ هفته ۹ گل دریافت کند، در  حالت عادی امری غیرقابل قبول و قابل توبیخ است، اما اگر آن تیم لقب اتوبوس را هم یدک بکشد، وضعیت کمی قرمز تر هم خواهد شد. 

باید کمی به عقب برگردیم. به دوره اول حضور مورینیو در چلسی که طی آن دو فصل موفق و یک فصل سوم ناموفق را شاهد بودیم. فصلی که با تحمیل شوچنکو از سوی آبرامویچ، تبدیل به یک کابوس برای آقای خاص شد. تاریخ را به سمت امروز که ورق می‌زنیم، در  رئال مادرید هم وضعیتی مشابه را شاهد هستیم. او بعد از لالیگای رکوردها، فصلی سراسر مشکل و دغدغه را سپری و در نهایت تیم را ترک می‌کند. 

اکنون، بعد از ۲ فصل خوب در چلسی، نگرانی‌ها از سندروم فصل سوم آغاز شده است. این فصل یک نکته ویژه دارد؛ خوزه در انجام کاری که در آن تبحر دارد هم عاجز مانده است. ۹ گل در ۴ مسابقه؛  هواداران را به این فکر فرو برده که احتمالا این اتوبوس، یک نشتی بزرگ دارد. 

نکته عیان این است که آقای خاص توانایی رهنمون کردن تیم هایش، بین نسل‌های مختلف را ندارد. تیم‌ها بعد از ۲ فصل، یک خون تازه‌ای می‌خواهند که مورینیو تا کنون در دوران حرفه‌ای‌اش موفق به تزریق آن نشده است. برعکس، او در فصل سوم‌ها شروع کرده به درگیری‌های داخلی و انداختن تقصیر بر دوش سایر عوامل بازی تیم. امسال هفته اول از خانوم دکتر تیم شروع کرد. کار به بازیکن حریف و کاپیتان خودی کشید و همه منتظر قربانی بعدی آقای خاص هستند. 

مشخص است که خوزه مورینیو اگر  تغییر در سیستمش را پیش نگیرد، باید آرزوی تبدیل شدن به  سرالکس فرگوسنی دیگر را به گور و یا حداقل خانه سالمندان ببرد!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.