سرمربی تیم فوتبال بارسلونا مدعی شد که اطمینان داشته است شاگردانش در نیوکمپ راهی برای شکست دادن میهمان آندلسی خود پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه پس از پیروزی خانگی خفیف و پرزحمت بارسلونا برابر مالاگا که با تک گل توماس فرمائلن در دقیقه ۷۳ رقم خورد، ادعا کرد که می‌دانست تیمش در نهایت راهی برای باز کردن دروازه میهمان پیدا می‌کند.

انریکه در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: این بازی یکی از آن بازی‌هایی بود که می‌توانست شما را تا مرز ناامیدی ببرد. ما خوب بازی کردیم و هواداران‌مان هم در نیوکمپ صبوری کردند. می‌دانستیم که بازی در نهایت به سود ما تمام خواهد شد، چون تیم برتر میدان بودیم. ما یک بازی کامل را ارائه کردیم و هر کاری از دست‌مان ساخته بود انجام دادیم و تمام تمریناتی که از یک هفته پیش برای این بازی داشتیم را پیاده کردیم. برابر تیم‌هایی مانند بتیس که سرسختانه دفاع می‌کنند، شما باید کار گروهی‌تان را به نحو احسن انجام دهید، دیوانه نشوید و وظایف دفاعی‌تان را فراموش نکنید.

انریکه ادامه داد: هواداران می‌دانستند که ما در نهایت راهی برای رسیدن به دروازه حریف پیدا می‌کنیم. در هیچ مقطعی از بازی من ندیدم که تیمم انگیزه‌اش را از دست بدهد. امیدوارم بازیکنانم با تمام توان‌شان بازی کنند، چون فوتبال ورزش بسیار پیچیده‌ای است.

سرمربی کاتالان‌ها درباره فرمائلنی که تنها گل بازی را به ثمر رساند، عنوان کرد: زمانی که ما فرمائلن را خریدیم، می‌دانستیم که او بازیکنی طراز اول است. او هنوز هم ۱۰۰ درصد آماده نیست اما در این بازی به تیم کمک‌های فراوانی کرد. استراتژی کلید بازی است. فرمائلن بازیکنی بسیار با شخصیت است و کارش را می‌داند. خوشحالم که او دوباره به تیم ملی کشورش هم دعوت شده است، چون این فرصتی برای اوست که میزان آمادگی‌اش را افزایش دهد.

وضعیت نیمار هم موضوع دیگری بود که سرمربی پیشین تیم‌های رم و سلتاویگو به آن اشاره داشت و تأکید کرد: انجام کارهایی که نیمار انجام می‌دهد بدون آنکه تمرینات خاصی داشته باشید واقعاً سخت است. او امشب واقعاً عالی بازی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.