سرمربی بارسلونا از فرمایلن و نیمار تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، لوییس انریکه پس از پیروزی خفیف بارسلونا مقابل مالاگا گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و هواداران صبور بودند. می‌دانستیم که نتیجه در پایان مشخص خواهد شد و نسبت به تیم حریف برتر بودیم.

وی افزود: با برنامه بازی کردیم و از هر نظر کامل بودیم. مالاگا دوندگی زیادی داشت و در دفاع خیلی خوب عمل کرد. باید در مقابل این تیم علاوه بر حفظ توپ سرعت و نظم داشت.

به نوشته سایت آس، انریکه درباره فرمایلن که تک‌گل بارسلونا را به ثمر رساند و منجر به پیروزی این تیم شد، گفت: این موضوع من را متعجب نکرد. وقتی با او قرارداد بستیم از سطح او آگاهی داشتیم. تنها نکته بد درباره او مصدومیتش بود که باعث شد صد در صد آماده نباشد و بازی را با خستگی بسیاری به پایان برساند. او تک‌گل پیروزی‌بخش بارسا را به ثمر رساند. فرمایلن بازیکنی توانمند است که ویژگی‌های زیادی دارد. خوشحال هستم که در تیم ملی حضور خواهد داشت و اگر شرایط جسمی‌اش اجازه دهد برای تیم کشورش بازی خواهد کرد که این موضوع خبری خوشحال‌کننده برای بلژیک و بارسلونا است.

سرمربی بارسلونا درباره حضور نیمار در این بازی نیز اظهار کرد: با وجود اینکه تمرینات کمی را پشت سر گذاشت اما در سطح بالایی بازی کرد. اگر بازیکنان دیگری در شرایط او بودند نمی‌توانستند بازی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.