سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: ما مقابل حفاری گرچه به تساوی دست یافتم اما عملکرد خوبی نداشتیم.

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی ۴ بر ۴تیم فوتسال میثاق مقابل حفاری اهواز اظهار داشت: به علت اینکه بازیکنان ما روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه اعتصاب کرده بودند بازیکنان‌مان تمرکز خوبی نداشتند و به همین دلیل هم بازی را خوب شروع نکردیم به من هم اعلام کردم که نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم علت این موضوع را نمی‌دانستم اما به خاطر اینکه تیمم به حاشیه نرود به سکوها رفتم.

وی افزود: در این بازی بازیکنان‌مان تمرکز خوبی نداشتند و به همین دلیل نتوانستیم از گل‌هایی که به ثمر رسانده‌ایم محافظت کنیم که در پایان با تساوی خاتمه یافت. با توجه به شرایط و اتفاقاتی که در باشگاه افتاده و در روزی که نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما یک امتیاز کسب کردیم و این خوب است.

سرمربی میثاق در خصوص اینکه آیا مشکلات باشگاه برطرف شده و قول‌ و قرارهایی که مسئولان داده‌اند عملی شده است، تأکید کرد: هنوز اتفاقی رخ نداده گفته‌اند که بخشی عمده‌ای از مسائل را این هفته حل می‌کنند ما هم امیدواریم تا مسائل هرچه زودتر حل شود زیرا بازیکنان ما به بلوغ خوبی دست یافته‌اند و می‌توانند عملکرد خوبی در زمین داشته باشند اما به علت اینکه تمرکز ندارند هنوز از عملکرد آنها راضی نیستم.

لک با اشاره به اتفاقاتی که مقابل دبیری رخ داد و گل ثانیه‌های پایانی که مقابل این تیم به ثمر رساندند و مردود اعلام شد، گفت:‌ روز گذشته کمیته انضباطی در این خصوص قرار بوده تشکیل جلسه بدهد اگر این ۱ امتیاز به ما برگردد جزو ۵ تیم بالای جدول خواهیم شد و این بسیار خوب است با توجه به مشکلاتی که داریم قرار گرفتن جزو سه چهار تیم اول برای‌مان بسیار خوب خواهد بود. در این هفته گیتی‌پسند در دیدار مقابل منصوری در حالی به گل رسید که تنها ۰.۷ ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود و آنها از روی شروع مجدد توانست به گل برسند البته گل آنها درست بود اما نمی‌دانم چرا گل ما را مردود اعلام کردند فیلم بازی کاملاً مشخص است و همه چیز را نشان می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.