سرمربی چلسی پس از دومین شکست تیمش در صدمین بازی خانگی تحت هدایت او، ضمن ستایش از رقیب، بازیکنان تیمش را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی بعد از اولین باخت خانگی چلسی به کریستال‎پالاس در ۳۳ سال اخیر از بازیکنان تیمش شکایت کرد و به تمجید رقیب پرداخت.

قهرمانی چلسی در فصل قبل با برتری بر پالاس تثبیت شد اما آبی‌ها این فصل، مقابل رقیب نه‌چندان بزرگ، هشتمین امتیاز از دست رفته خود را مشاهده کردند.

آقای خاص درباره بازی گفت: پالاس با تمام توان بازی کرد و لایق شانس‌هایی که به دست آورد، بود.تیم من لیافت بیشتری داشت؛ البته نه در حد پیروزی! بین دونیمه به وضوح مطمئن شدم داور از گرفتن یک پنالتی به نفع ما خودداری کرد. از آنجایی که بازی بدون گل پیش‌می‌رفت، این تصمیم روند رقابت را عوض کرد.

مورینیو، کار تیمش را تمام شده نمی‌داند.

او برای چنین ادعای دلایل خاص خود را دارد: اگر در هر لیگی دیگر، تیمی در همین ابتدای فصل ۸ امتیاز از صدرنشین و ۷، ۶ و ۵ امتیاز از بقیه عقب می‌افتاد، می‌گفتم کار تمام است اما در لیگ‌برتر ماجرا متفاوت به نظر می‎‌رسد.فصل گذشته ابتدا به راحتی ۷ امتیاز برتری را از دست دادیم اما دوباره در ابتدای سال جدید با همان اختلاف در صدر ایستادیم.۴ امتیاز از ۴ بازی، شروع خیلی بدی را برای ما رقم زد؛ بخصوص در مقطعی که رقابت در لیگ‌برتر بسیار دشوارتر از قبل شده است.

آقای خاص درباره عملکرد بازیکنانش گفت: دو یا سه بازیکن ما در این بازی نمایش فردی دور از انتظاری داشتند.خودم را بابت تعویض نکردن یکی از بازیکنان سرزنش می‌کنم. سه تعویض انجام داد و واقعا به چهارمی هم احتیاج داشتم اما این اتفاق امکان‌پذیر نبود.

وقتی از او پرسیدند آیا آن بازیکن ایوانوویچ است از دادن پاسخ صریح طفره رفت و ادامه داد: هیچ‌وقت درباره نمایش یک بازیکن خاص، زیاد صحبت نمی‌کنم. برای بازیکنی که بد بازی می‌کند، دو راه حل وجود دارد؛ صبر کردن یا  بیرون آوردن او. شخصا هر دو راه را اانتخاب می‌کنم. مطمئن باشید من و بازیکنانم در بازی با اورتون بسیار بهتر و رشد یافته ظاهر خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.