در شبی که منچسترسیتی بر واتفورد غلبه کرد، تیم‌های چلسی و لیورپول بازی‌های خود در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس را با شکست پشت‌سر گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) با انجام پنج دیدار همزمان دنبال شد که در یکی از این بازی‌ها چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج از کریستال پالاس میزبانی می‌کرد.

مدافع عنوان قهرمانی که به نظر از روزهای اوجش فاصله گرفته در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک مقابل ۴۱ هزار هوادار خود شکست را پذیرفت. باکاری ساکو با گل دقیقه ۶۵ خود کریستال را در این بازی پیش انداخت. در دقیقه ۷۹ رادامل فالکائو ۱۳ دقیقه پس از ورودش به میدان روی پاس پدرو نتیجه را به تساوی کشاند، اما شاگردان آلن پاردو دو دقیقه بعد توسط یول وارد دروازه چلسی را گشودند تا به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه برسند.

کریستال پالاس با این برد ۹ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. چلسی هم در حال حاضر با چهار امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده‌بندی این مسابقات جای دارد.

منچسترسیتی، نایب قهرمان فصل گذشته هم در ورزشگاه اتحاد با نتیجه ۲ بر صفر واتفورد را از پیش‌رو برداشت. برای آبی‌های شهر منچستر در این بازی رحیم استرلینگ در دقیقه ۴۷ و فرناندینیو در دقیقه ۵۶ گلزنی کردند. شاگردان مانوئل پیگرینی با این برد ۱۲ امتیازی شدند و صدرنشینی خود را استحکام بخشیدند.

لیورپول هم در ورزشگاه خانگی خود یعنی آنفیلد مقابل وستهام تن به شکست ۳ بر صفر داد. در روزی که فیلیپه کوتینو، هافبک برزیلی بندرنشینان در دقیقه ۵۳ از زمین اخراج شد، وستهامی‌ها ابتدا در دقیقه ۳ توسط مانوئل لانزینی به گل رسیدند و در دقیقه ۲۹ مارکو نوبل اختلاف را به دو گل رساند. در دقیقه ۹۰ هم دیافرا ساخو گل سوم میهمان را زد. در دقیقه ۷۹ این بازی هم مارک نوبل از وستهام با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد. لیورپول در حال حاضر با هفت امتیاز در رده ششم جدول ایستاده است.

در سه دیدار دیگر برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بورنموث یک - لسترسیتی یک

استون‌ویلا ۲ - ساندرلند ۲

استوک‌سیتی صفر - وست‌برومویچ یک

همچنین از ساعت ۲۱ امشب تاتنهام در وایت هارت‌لین از اورتون میزبانی می‌کند.

پرونده هفته چهارم لیگ برتر فردا (یکشنبه) با انجام دو بازی بسته می‌شود که از ساعت ۱۷ ساوتهمپتون پذیرای نوریچ‌سیتی است و در جدال پایانی هفته منچستریونایتد از ساعت ۱۹:۳۰ در خانه سوانزی به میدان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.