شاگردان پیتر اشتوگر با شکست هامبورگ به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) پنج دیدار به صورت همزمان برگزار شد.

در یکی از این بازی‌ها اف‌سی کلن میهمانش، هامبورگ را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. فیلیپ هوزینر در دقیقه ۷۶ و آنتونی مودست در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی برای کلنی‌ها گلزنی کردند و تک گل هامبورگ را هم لویس هولتبی در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند.

هامبورگ از دقیقه ۷۹ با اخراج امیر اسپاهیچ ۱۰ نفره بازی می‌کرد. شاگردان پیتر اشتوگر با این برد هفت امتیازی شدند و پس از ولفسبورگ صدرنشین در رده دوم جدول جای گرفتند.

در بازی دیگر ماینتس در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر صفر بر هانوفر غلبه کرد. شاگردان مارتین اشمیت در این دیدار توسط یوشینوری موتو (۱۵ و ۲۹) و یونس مالی (۴۷) به گل رسیدند. ماینتس با این برد، به دومین پیروزی خود در فصل ۱۶-۲۰۱۵ بوندس‌لیگا رسید و با شش امتیاز به رده چهارم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به ترتیب زیر رقم خورد:

آگزبورگ صفر - اینگلشتات یک

دارمشتات صفر - هوفنهایم صفر

اشتوتگارت یک - اینتراخت فرانکفورت ۴

در حساس‌ترین بازی هفته سوم بوندس‌لیگا هم از ساعت ۲۱ امشب تیم‌های بایرن مونیخ و بایرلورکوزن در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

این هفته لیگ دسته اول آلمان فردا (یکشنبه) با انجام دو دیدار بورسیا دورتموند - هرتابرلین و وردربرمن - بورسیا مونشن‌گلادباخ به پایان خواهد رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.