کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به دو بازیکن لژیونر این تیم استراحت داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۸:۱۵ عصر امروز (شنبه) تمرین خود را در کمپ تیم‌های ملی برگزار کردند. این تمرین اختصاص به گرم کردن با توپ، بازی تحت فشار و فوتبال دست‌گرمی داشت که نهایتاً ۹۰ دقیقه به طول انجامید.

* در آغاز تمرین در حالی که از قبل اعلام شده بود سه بازیکن تیم ملی قرار است رودرروی خبرنگاران قرار بگیرند به یکباره کارلوس کی‌روش سمت خبرنگاران آمده و صحبت‌های خود را در خصوص آخرین وضعیت ملی‌پوشان مطرح کرد. اشکان دژاگه، میلاد محمدی و وریا غفوری از جمله این بازیکنان بودند.

* بعد از اینکه صحبت‌های کی‌روش با اصحاب رسانه طولانی شد به سه ملی‌پوش اعلام شد، فردا رودرروی خبرنگاران قرار خواهند گرفت.

* بازیکنان در ابتدای تمرین حدود ۱۵ دقیقه نرم‌دوی کرده و پس از انجام کارهای کششی با کار با توپ بدن‌های خود را گرم کردند. 

* کی‌روش بعد از مصاحبه خود به جمع بازیکنان رفت و در حین گرم کردن شاگردانش با آنها شوخی می‌کرد.

* تمرین تحت فشار و پرسینگ به قدری سنگین بود که کی‌روش هر ۱۰ دقیقه یکبار به بازیکنان استراحت داده و از آنها می‌خواست گلویی تازه کنند.

* با توجه به اینکه هوای چند روز اخیر محل تمرین تیم ملی بسیار گرم بود، بازیکنان و مربیان تیم ملی با کاهش دمای هوا ابراز رضایت کرده و اظهار امیدواری کردند در روزهای آینده نیز هوای تهران در زمان تمرین آنها به این شکل باشد. 

* بعد از تمرین تحت فشار، کی‌روش بازیکنان را جمع کرد و با آنها دقایقی مشغول صحبت شد. 

* در ۴۵ دقیقه ابتدایی تمرین دروازه‌بان‌ها زیر نظر مربی خود تمرینات ویژه انجام دادند که جالب‌ترین بخش آن تمرین با توپ تنیس بود.

* مهمترین بخش تمرین فوتبال درون تیمی در یک نیمه زمین بود که کی‌روش در این بازی محدودیت‌های خاصی را برای بازیکنان در نظر گرفت، به این شکل که آنها نباید بیشتر از سه ضرب به توپ ضربه می‌زدند و اینکه بازیکنان کناری باید مدافعان کنار را دور زده و بعد توپ را ارسال می‌کردند. البته این فقط بخشی از این محدودیت‌هایی بود که سرمربی تیم ملی برای بازیکنان در نظر گرفته بود.

* کی‌روش در جریان بازی درون تیمی از هافبک‌های تیمش خواست فقط پاس‌های خود را به کناره‌ها ارسال نکنند و ارسال پاس عمیقی را نیز در دستور کارشان قرار دهند.

* انگیزه و جدیت بالای بازیکنان در بازی درون تیمی باعث شده بود آنها بعضی مواقع تکل‌های خشنی روی پای یکدیگر بروند که این مورد با تذکر کی‌روش همراه شد.

* افشین پیروانی از روی نیمکت نظاره‌گر تمرین ملی‌پوشان بود. 

* تمامی ۱۶ بازیکن حاضر در تمرین تمرینات مورد نظر کی‌روش را انجام دادند و هیچ بازیکن مصدومی در تمرین وجود نداشت.

* سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی با وجود اینکه در اردوی تیم ملی حاضر شدند به صلاحدید کی‌روش در هتل استراحت کرده و در این تمرین شرکت نکردند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.