سرمربی بانوی پیر پیوستن مهاجم جوان تیمش به قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگای آلمان را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (جمعه) نشریه بیلد آلمان از دست به کار شدن باشگاه بایرن مونیخ برای خرید کینگسلی کومان، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس خبر داد که این خبر امروز توسط ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر تأیید شد.

آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی خارج از خانه شاگردانش برابر رم در هفته دوم سریA اظهار داشت: کینگسلی رفته است و فکر می‌کنم که او به میل خودش یوونتوس را ترک کرد. به نظر من یک جابه‌جایی خوب صورت گرفت. او فصل گذشته زمان زیادی برای حضور در میدان به دست نیاورد و در شرایطی خودش را برای جنگیدن جهت رسیدن به ترکیب اصلی تیم آماده نمی‌بیند، کاملاً حق دارد که بخواهد به تیمی دیگر ملحق شود.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که بایرن مونیخ قصد دارد کومان را برای یک فصل از یوونتوس قرض بگیرد و در صورت تمایل او را در پایان فصل جاری در ازای رقمی بین ۲۰ تا ۲۸ میلیون یورو به طور رسمی به خدمت بگیرد.

آلگری درباره دیگر بازیکنانی که در چند روز اخیر از یوونتوس جدا شده‌اند هم تأکید کرد: اگر کومان در آینده موفق شود، یوونتوس هم در موفقیت او سهیم است. جدایی فرناندو یورنته (برای پیوستن به سویا) از پیش برنامه‌ریزی شده بود. او آدم فوق‌العاده‌ای بود و حیف شد که از جمع ما رفت. مائوریسیو ایسلا هم جزو بازیکنانی است که از ما جدا می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.