سرمربی بانوی‌پیر ضمن ابراز امیدواری درخصوص تماشایی شدن مصاف شاگردان با نایب قهرمان فصل گذشته سری A، از منتقدان یوونتوس خواست که آرام باشند و به این تیم فرصت بدهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه دیدار خارج از خانه تیم فوتبال یوونتوس، مدافع عنوان قهرمان سری A برابر نایب قهرمان این رقابت‌ها یعنی رم، ماسیمیلیانو آلگری گفت امیدوار است که این جدال یک بازی تماشایی از آب دربیاید.

آلگری که مردانش برای جبران شکست خانگی غیرمنتظره هفته اول برابر اودنیزه به خانه رم می‌روند، اظهار داشت: امیدوارم که شاهد یک بازی تماشایی باشیم. در چند سال اخیر جدال یوونتوس و رم یکی از مهمترین بازی‌های سری A بوده است. امیدوارم که این بازی خالی از هرگونه خشونت باشد و ما شاهد جدالی فوق‌العاده میان دو تیم و یک بازی تکنیکی و با کیفیت باشیم.

آلگری ادامه داد: رم در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال خریدهای خوبی انجام داده و خودش را تقویت کرده است تا ضعف‌های فصل گذشته‌اش را جبران کند. این تیم مانند یوونتوس، اینتر، میلان و ناپولی تمام چیزهایی که برای کسب اسکودتو لازم است را دارد. اگر اوضاع به همین منوال پیش برود من پیش‌بینی می‌کنم تیم‌های رم و یوونتوس این فصل مدعیان اصلی قهرمانی باشند.

سرمربی بانوی‌پیر سپس به انتقاداتی که از تیم او به خاطر شکست خانگی هفته اولش برابر اودینزه صورت گرفته است، اشاره و تأکید کرد: مردم پس از بازی سوپرجام ایتالیا در شانگهای می‌گفتند که یوونتوس مثل آدمخوارها است و هر چیزی که سر راهش باشد را از بین می‌برد تا به جامی که می‌خواهد برسد. بعد از گذشت تنها یک هفته از سری A حالا طوری با ما رفتار می‌کنند که انگار دچار بحران شده‌ایم. این درست نیست.

سرمربی پیشین میلان افزود: یوونتوس چند هفته پیش با کیفیت بود و هنوز هم با کیفیت است. برای کسب موفقیت صبوری و تعادل لازم است. هفته پیش ما تلخی شکست را چشیدیم و خشمگین بودیم که بعد از چنان شکستی طبیعی است. نتایج روی روحیه و حالت بازیکنان تأثیر می‌گذارند و تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست.

تیم‌‌های فوتبال رم و یوونتوس فرداشب (یکشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه المپیکو به مصاف یکدیگر می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.