جلسه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ایران صبح امروز در فدراسیون فوتبال برگزار و مقرر شد وحید شمسایی با قبول بعضی از شروط به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ایران صبح امروز شنبه با حضور سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال برگزار و روی گزینه‌های سرمربیگری بحث و تبادل نظر شد.

افتخاری که پیش از این حمایتش از انتخاب وحید شمسایی را رسانه‌ای کرده بود، در این جلسه هم از انتخاب شمسایی حمایت و تاکید کرد که گزینه اصلی او برای تیم ملی این مربی است. در حالی که کمیته فنی و توسعه در جلسه اضطراری هفته گذشته خود دو لیست از مربیان مختلف را به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده بود، افتخاری با گزینه‌های این کمیته مخالفت کرده و روی نام شمسایی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی پافشاری کرده است.

از سوی دیگر کمیته فنی شروطی را برای نشستن شمسایی روی نیمکت تیم ملی تعیین کرده و در صورت موافقت وی، این مربی مانعی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ندارد. یکی از این مسائل مربوط به انتخاب دستیاران سرمربی است که کمیته فنی تاکید دارد باید سایر مربیان تیم ملی را خودش تعیین کند نه شمسایی.

موضوع مورد بحث دیگر به قطع همکاری وحید شمسایی با باشگاه تاسیسات و هر باشگاه دیگر مربوط می‌شود. کمیته فنی تاکید دارد که مربیان تیم ملی تحت هیچ شرایطی نباید در باشگاه‌ها نقشی به عنوان مدیریت، مشاور و یا مربی داشته باشند.

کمیته فنی و کمیته فوتسال روی کلیات انتخاب شمسایی به توافق رسیده‌اند و مقرر شد تا بعد از جلسه افتخاری با مسئولان وزارت ورزش، انتخاب سرمربی جدید تیم ملی نهایی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.