سرمربی شیاطین سرخ معتقد است که دروازه‌بان آرژانتینی‌ تیمش هنوز به طور جدی محک نخورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که « آیا سرخیو رومرو توانسته ارزش‌های خودش را در منچستریونایتد به اثبات برساند؟» گفت: فکر نمی‌کنم. تا به این لحظه شوت‌های زیادی به سمت دروازه او زده نشده و مهاجمان حریف در محوطه جریمه ما خیلی ایجاد خطر نکرده‌اند. به نظر من سرخیو هنوز محک جدی نخورده و نتوانسته کاری که از عهده‌اش ساخته را به معرض نمایش بگذارد.

رومرو که در این تابستان به عنوان بازیکن آزاد از سامپدوریا به منچستریونایتد پیوست، گزینه اول لوئیز فن‌خال برای محافظت از دروازه شیاطین سرخ بوده است آن هم در روزهایی که آینده داوید دخه‌آ در این تیم در هاله‌ای از ابهام است. این دروازه‌بان ۲۸ ساله که ۱۲ روز پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر به منچستری‌ها ملحق شد، بدون شرکت در تمرینات پیش‌فصل این تیم توانست در بازی اول مقابل تاتنهام دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه عنوان کرد: رومرو در مسابقات جام ملت‌‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا) در بازی‌های زیادی درون دروازه آرژانتین ایستاد. کار دشوار او پس از  این مسابقات هماهنگی با بازیکنان و شرایط تیم جدیدش بود. زمانی که سرخیو به جمع ما اضافه شد تمرینات ویژه‌ای برای او در نظر گرفتیم. نه تنها رومرو بلکه برای مابقی اعضای تیم هم چنین تمریناتی را در نظر گرفتیم. ما توجه خاصی به این موضوع داشتیم و به همین دلیل توانستیم از عهده شرایط موجود برآییم.

شیاطین سرخ در هفته چهارم لیگ برتر انکلیس از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (یکشنبه) در خانه سوانزی به میدان می‌روند. آنها از سه بازی قبلی خود دو پیروزی مقابل تاتنهام و استون‌ویلا کسب کرده‌اند و مقابل نیوکاسل هم تن به تساوی دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.