مهاجم تیم ملی ایران در لیست ۱۸ نفره تیمش برای بازی فرداشب آلکمار قرار ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال آلکمار از هفته چهارم لیگ برتر هلند فردا شب به مصاف رودا کرکراد خواهد رفت و این در حالی است که علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش فوتبال کشورمان که اتفاقا این روزها از آمادگی بسیار خوبی نیز برخوردار است در لیست ۱۸ نفره این تیم برای بازی فرداشب قرار ندارد.

کادرفنی آلکمار هنوز در مورد استفاده از جهانبخش با وجود آمادگی بالای وی در تمرینات به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند چون آنها اصولاً قصد ندارند ریسک کرده و تا هماهنگی کامل علیرضا با تیم، این بازیکن را وارد مسابقات کنند.

همچنین به نظر می‌رسد برخی از تلاش‌‌ها از سوی باشگاه آلکمار انجام شده است تا جهانبخش با وجود دعوت به تیم ملی، همچنان در تمرینات این تیم هلندی باقی مانده تا در مدت زمان تعطیلات لیگ‌های مختلف به دلیل برگزاری دیدارهای تیم ملی (روزهای فیفا) این بازیکن با هم‌تیمی‌هایش به هماهنگی کامل برسد.

البته در این خصوص باید کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی نظر نهایی را بدهد و در صورتی که این کی‌روش به این نتیجه برسد که جهانبخش باید در دو دیدار پیش‌روی تیم ملی، این تیم را همراهی کند، جهانبخش به طور حتم دوشنبه و پس از بازی تیمش مقابل رودا کرکراد راهی ایران خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.