بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چندین سال است فوتبال بازی می‌کنم اما اتفاقاتی که در این چند بازی برای پرسپولیس رخ داد را تا به حال ندیده بودم.

کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از ۵ بازی اول این تیم در لیگ برتر گفت: در این ۵ هفته از نظر بازی کردن شرایط خیلی خوبی داشتیم و در هر بازی گل زدیم به طوریکه دومین خط حمله لیگ را در اختیار داریم. از طرفی دیگر تماشاگران و کادر فنی هم از نحوه بازی تیم راضی هستند اما در نتیجه گیری خیلی شرایط خوبی نداشتیم.

وی ادامه داد: شایستگی تیم فوتبال پرسپولیس این است که در بالای جدول حضور داشته باشد اما این طور نشد و ما هفته به هفته سخت تمرین کردیم تا در اهواز و در آن گرما فولاد را شکست دهیم. با این برد فشار از روی تیم کم شد و قطعا در هفته‌های آینده با تلاش کادر فنی و بازیکنان به بالای جدول که لیاقت پرسپولیس است خواهیم رسید.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی لیگ به سود پرسپولیس است یا به ضرر این تیم اظهار داشت: به هر حال ما بازی های دوستانه در ابتدای فصل کم انجام دادیم. ۳ بازی در ترکیه و ۲ بازی در تهران بازی‌های تدارکاتی ما بودند اما امیدوارم با صلاحدید کادر فنی بازی‌های بیشتری انجام دهیم تا هماهنگی بازیکنان بیشتر شود. از طرفی دیگر فکر می‌کنم تعطیلی لیگ به نفع ما شد تا بتوانیم نقاط ضعفمان را ترمیم کنیم.

کامیابی نیا درباره لغو تورنمنت جام شهدا اظهار داشت: بچه‌ها دوست داشتند در این تورنمنت بازی کنند چرا همان طور که گفتم ما بازی‌های تدارکاتی کمی انجام داده بودیم اما گویا این مسابقات لغو شده است در هر صورت هرچه مربیان صلاح بدانند همان خواهد شد و امیدوارم بازی‌های دوستانه‌ای در نظر گرفته شود تا هماهنگی بازیکنان بیشتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که مشکل پرسپولیس در ۴ هفته ابتدایی لیگ چه بود که از ۴ امتیاز فقط یک امتیاز کسب کرد اظهار داشت: در این چند سال که فوتبال بازی می‌کنم اتفاقاتی را پرسپولیس دیدم که هیچ جا ندیده بودم. انواع و اقسام اتفاقات عجیب در این مدت رخ داد به طوریکه گل‌های بد می‌خوردیم و تمرکز هم نداشتیم از طرف دیگر داوری‌ها هم کمی به ضرر ما بود. اما بازیکنان همگی شرایط را درک کردند و متوجه شدند که کجای جدول هستیم. الان بازیکنان به هر بازی به چشم یک فینال جام حذفی نگاه می‌کنند و فقط برای برد به زمین می‌رویم تا به جایگاهی که استحقاق آن‌را داریم برسیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور ستارگان فوتبال جهان در تهران هم خاطرنشان کرد: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوان با این کار به بیماران سرطانی هم کمک کرد. قطعا مردم ایران از انجام کارهای خیرخواهانه لذت می‌برند و این یک قوت قلب برای بیماران خواهد بود. امیدوارم انجام چنین بازی‌هایی ادامه پیدا کند و تا بازیکنان بزرگ دنیا که همه آرزو داشتیم روزی آن‌ها را ببینیم دوباره در کشورمان به میدان بیایند. این کار قطعا بازتاب خوبی هم در سطح دنیا خواهد داشت و همه از تمدن و فرهنگ بالای ایرانی‌ها مطلع خواهند شد.

وی ادامه داد: خود من طرفدار رئال مادرید بودم و فرناندو هیرو ، میشل سالگادو، روبرتو کارلوس و لوئیز فیگو همگی از بازیکنان محبوبم به حساب می‌آیند. این بازیکنان هنوز هم از محبوبیت بسیار زیادی در دنیا بهره می‌برند و استقبال ایرانی‌ها چه در فرودگاه و چه در استادیوم نشان داد که هنوز هم مردم این چهره‌ها را دوست دارند.

کامیابی نیا در مورد عدم دعوتش به تیم ملی با وجود اینکه از او پاسپورت گرفته شده بود اظهار داشت: از من برای حضور در تیم ملی پاسپورت گرفته شده بود اما قطعا کادر فنی تیم ملی صلاح دانسته‌اند که من در این اردو نباشم. من همه تلاشم را می‌کنم تا نظر کادر فنی را به خودم جلب کنم و بتوانم به اردوهای بعدی تیم ملی دعوت شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.