از آقای گل جهان به عنوان یکی از مهمترین گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی فوتسال یاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از اینکه عدم حضور خسوس کاندلاس روی نیمکت تیم ملی فوتسال قطعی شد پس از ماه‌ها معطلی سرانجام مسئولان کمیته فوتسال به این نتیجه رسیدند که سرمربی ایرانی را برای تیم ملی انتخاب کنند. در این راستا که پیش از این هم افتخاری اعلام کرده است وحید شمسایی اولین گزینه داخلی اوست به نظر می‌رسد رئیس کمیته فوتسال هم اکنون او را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کند.

امروز علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال و عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه جلسه‌ای را برگزار کرد و در خصوص سرمربی تیم ملی با یکدیگر صحبت‌هایی را انجام دادند گزینه افتخاری برای هدایت تیم ملی وحید شمسایی است اما در این راستا برخی مسائل وجود دارد که باید نهایی شود تا در صورت برطرف شدن این اختلافات سکان هدایت تیم ملی به شمسایی داده شود.

یکی از این مسائل کادر فنی تیم است که مسئولان در نظر دارند گزینه‌هایی را در کادر فنی قرار دهند البته هنوز این موضوع نهایی نشده و قرار است پس از صحبت‌ها و مشورت‌هایی که صورت می‌گیرد این موضوع نهایی و با وحید شمسایی در میان گذاشته شود.

هنوز افتخاری با شمسایی به طور مفصل صحبت نکرده است تا از چند و چون کار آگاه شود اما زمزمه‌هایی وجود داشته و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده و شاید امروز شمسایی به عنوان سرمربی معرفی شود و پس از آن در خصوص ریز جزییات با آقای گل جهان به توافق برسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.