سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید با رئیس کمیته فوتسال برای حضور در تیم ملی صحبت‌های زیادی داشته ولی این مذاکرات کامل نبوده است!

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مذاکرات کمیته فوتسال با وی برای سرمربیگری تیم ملی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: با من همان صحبت‌هایی شده است که همیشه می‌شده است.

وی که تمایل زیادی به صحبت در این خصوص نداشت، درباره اینکه منظورش از «صحبت‌های همیشگی» چیست، گفت: صحبت و مذاکره وقتی کامل است که برنامه بخواهند و مسائلی مثل معرفی کادرفنی و سایر موارد. طی چند روز گذشته صحبت‌های زیادی با افتخاری داشتم. حالا شاید ما هم گزینه سرمربیگری باشیم.

سرمربی تاسیسات دریایی ادامه داد: به هرحال از افرادی که فکر می‌کنند گزینه مربیگری هستند برنامه می‌گیرند و در نهایت هر کدام را که تشخیص بدهند، انتخاب می‌کنند. از نظر من صحبت وقتی کامل است که قرارداد بسته شود.

شمسایی درباره پیروزی پر گل تیم تاسیسات برابر دبیری در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال هم خاطرنشان کرد: این یک مسابقه خانوادگی بد که من اصلا نمی‌خواهم درباره‌اش حرف بزنم. این بازی تمام شده و از الان باید به فکر مسابقه سخت هفته آینده باشیم.

وی ادامه داد: وقتی تیم قدرتمندی مثل دبیری را شکست می‌دهید باید مراقب باشید که بازیکنانتان مغرور نشوند. این مسئله کارم را سخت‌تر می‌کند.

سرمربی - بازیکن تاسیسات در پایان درباره اختلاف امتیاز تیمش با سایر تیم‌ها در صدر جدول، گفت: تازه هفته هفتم تمام شده و ۱۹ هفته دیگر باقی مانده است. نمی‌توان گفت چون ۶ امتیاز اختلاف داریم، از الان کار تمام شده است. تیم‌های سرسخت دیگری مثل مس، دبیری، گیتی پسند، قم و حفاری هستند که باید از آنها ترسید چون آنها منتظر یک لغزش ما هستند تا خودشان را به صدر نزدیک کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.