رئیس کمیته فوتسال مذاکراتی را با وحید شمسایی برای حضورش در تیم ملی به عنوان سرمربی داشته است تا کاپیتان پیشین تیم ملی در آستانه جانشینی خسوس کاندلاس قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از قطعی شدن تصمیم کمیته فوتسال و کمیته فنی و توسعه فوتسال برای استفاده از سرمربی ایرانی در تیم ملی به جای «خسوس کاندلاس» اسپانیایی، گزینه‌هایی از جمله وحید شمسایی، حسین شمس و ناصر صالح به علاوه علی صانعی مطرح شدند. کمیته فنی تاکید دارد که علاوه بر سرمربی، مربیان تیم ملی را هم این کمیته تعیین کند و در همین ارتباط دو لیست جداگانه به فدراسیون فوتبال داده است.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال هم گزینه خودش را با کمیته فنی در میان گذاشته و به نظر می‌رسد تا چند روز آینده سرمربی تیم ملی معرفی شود. افتخاری پیش از این عنوان کرده بود که وحید شمسایی گزینه اصلی سرمربیگری او برای تیم ملی است. افتخاری در روزهای گذشته مذاکراتی هم با شمسایی داشته ولی دو طرف روی جزئیات به توافق نرسیده‌اند. در صورتی که یکی از دو طرف از بعضی شروط خود کوتاه بیایند و اگر اتفاق خاص دیگری رخ ندهد، شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد.

وحید شمسایی در سال اول فعالیتش به عنوان سرمربی - بازیکن موفق شد با دبیری تبریز قهرمان لیگ ایران شود. او در سال دوم هم توانست با تاسیسات دریایی به این عنوان برسد و امسال هم با تاسیسات عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را از آن خود کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.