مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: باشگاه از سرمربی و بازیکنان به طور کامل حمایت می‌کند و امیدواریم در مسابقات آتی نتایج بهتری رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سعید عباسی  درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی اظهار داشت: تیم ازنظر نتیجه‌گیری وضعیت خوبی ندارد اما به‌ مرور با هماهنگی‌هایی که بین بازیکنان و کادرفنی ایجاد می‌شود، امیدواریم در مسابقات آتی نتایج بهتری رقم بخورد.

 

وی در مورد مسائل مطرح‌شده در رسانه‌ها مبنی بر اولتیماتوم باشگاه به سرمربی تیم، تأکید کرد: با تونی اولیویرا درباره بحث‌های مختلف و نگرانی‌های هواداران و هیأت‌ مدیره صحبت زیادی شده است اما هنوز جای امیدواری است در تعطیلاتی که پیش رو داریم، تیم به آن خواسته ما که ایجاد هماهنگی است برسد تا ایشان ارنج مطمئن و لازم را به دست بیاورد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: بحث اولتیماتوم در کار نبود و به خود اولیویرا هم گفتیم که از شما و بازیکنانمان حمایت می‌کنیم تا به امید خدا به برنامه‌ها و اهدافی که داریم دست پیدا کنیم.

عباسی با اشاره به تعطیلات لیگ برتر به دلیل بازی‌های تیم ملی، خاطرنشان کرد: برای تیم‌هایی که بازیکنانشان تغییرات زیاده داشته این تعطیلات می‌تواند کمک کند تا هماهنگی‌ها به وجود بیاید البته این در شرایطی است که چند نفر از بازیکنان ما به تیم ملی امید و بزرگسالان دعوت ‌شده‌اند اما بقیه نفرات در تمرینات حضور خواهند داشت.

وی تأکید کرد: ما قرارداد ۱۳ بازیکن را تمدید کردیم و آن‌هایی که سرباز بودند در تیم ماندند.

عباسی تصریح کرد: حدود ۱۰ بازیکن هم مازاد بر ماندگاری سربازها و یا نفرات قبلی جذب کردیم که ۴ نفرشان خارجی هستند و بقیه آن‌ها بازیکنانی بودند که به‌جز ۲-۳ نفرشان، در حال بازی بودند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: جذب بازیکنان قطعاً بدون نظر اولیویرا صورت نگرفته است البته در لیستی که ایشان داده بودند تغییراتی ایجاد شده است. وقتی بازیکنی را نتوانستیم جذب کنیم و خواستیم جایگزینش را به تیم بیاوریم، قطعاً با نظر  تونی این کار را انجام دادیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر تونی اولیویرا در ادامه خواهان ایجاد تغییرات و جذب نفرات جدیدی شود آیا این کار را انجام می‌دهید، گفت: قطعاً همین‌طور است چون آقای تونی لیستی که داده‌اند را با هدف کسب قهرمانی تنظیم کرده‌اند و اگر در ادامه مشکلی در این خصوص پیش آید، هر چیزی که کادرفنی یا سرمربی بخواهد فراهم می‌کنیم.

عباسی درباره میزان رضایت از عملکرد سرمربی پرتغالی تیم، اظهار داشت: ممکن است در هفته‌های اول عملکرد سرمربی و بازیکنان خیلی خوب نباشد و ما انتظار بیش‌تری داشتیم اما این موضوع با هماهنگی محقق خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی افزود: اولیویرا یک مربی بزرگ و تراکتور هم یک تیم بزرگ است و انتظار داریم هماهنگی بین بازیکنان و ارنجی که موردنظر سرمربی تیم است ایجاد شود تا شاهد شرایط بهتری از تیم باشیم.

وی تأکید کرد: در هفته‌های آینده بازی‌های سخت‌تری داریم و امیدواریم از این مرحله به‌راحتی گذر کنیم و امتیازاتی را که باید به دست میاوردیم، کسب کنیم تا تیم به تعادل برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.