در فاصله پنج روز تا برگزاری دیدار با ایران در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، تیم ملی گوآم هنوز روادید ایران را در دست ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که ایران به عنوان تیم برتر آسیا در رده بندی فیفا، با گوآم که با دو پیروزی و بدون شکست صدرنشین گروه D است دیدار می‎کند.

تیم گوآم ملقب با «ماتائو» در تاریخ سوم سپتامبر (۱۲ شهریور) با ایران دیدار می کند و مسئولان این تیم بر این باورند که در حال حاضر مساله زمان مطرح است. «جیل اسپیریتو»، مدیر رسانه‌ای و بازاریابی تیم فوتبال گوآم، در گفتگو با سایت پاسیفیک دیلی نیوز گفته این تیم در حال حاضر در ژاپن تمرین می کند.

تمرینات ماتئو در اوزاکای ژاپن پیگیری می شود و آنها تاکتیک های خود را برای بازی با ایران مرور می کنند  تا روادیدشان در توکیو حاضر شود. اسپیریتو گفت فدراسیون فوتبال گوآم با ارتباط نزدیکی که با فدراسیون فوتبال ایران دارد در تلاش است تا روادید تیم را تا زمان تعیین شده بگیرد.

«گری وایت»، سرمربی ماتائو، می گوید تنها توجه وی به بازی با ایران است و هیچ توجهی به آماده شدن روادیدها ندارد.

وایت گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی گوآم، مسیئولیت من این است که تیمم را برای بازی با ایران در ورزشگاه آزادی  آماده کنم. مسئولان اجرایی فدراسیون فوتبال گوآم به دنبال برطرف کردن مشکل هستند. ما برای بازی ایران تمرکز داریم و آماده ایم. ما ماتائو هستیم.

بلافاصله پس از این بازی، گوآم برای بازی با عمان رهسپار این کشور می شود تا با این تیم دیدار کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.