بازیکن برزیلی تیم فوتبال استقلال همچنان غایب تمرینات است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین نوبت صبح امروز استقلال از ساعت ۱۰:۳۰ در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

*در این تمرین خسرو حیدری و امید ابراهیمی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی غایب بودند. ریوالدو دیگر بازیکن استقلال که چند جلسه ای است در تمرینات تیم شرکت نمی کند همچنان به این غیبت ادامه داده و امروز هم در تمرین نبود. هر چند که بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال امروز در گفت و گو با فارس اعلام کرد که مشکل ریوالدو حل شده و او مشکلی ندارد اما این بازیکن برزیلی که دنبال مطالباتش است همچنان در تمرین نیست و گفته می شود او امروز قرار است به باشگاه برود تا مشکلش را حل کند.

* پرویز مظلومی همچنان دنبال این مسئله است که بازیکنان ملی پوش امیدش در تاریخی که او می گوید در تمرینات تیمش حضور داشته باشند. امروز او در تمرین باز هم پیگیر این مسئله بود. تیم ملی امید فردا برای برگزاری اردوی ۱۰ روزه راهی هلند می شود.

* تیم استقلال امروز به تمرین هوازی مشغول شد و در دو گروه هم به دویدن پرداختند. سوژه اصلی بازیکنان در تمرین بازی روز گذشته ستارگان ایران و جهان بود. آنها معتقد بودند که در تیم ستارگان جهان بازیکنان همچنان آماده بودند.

* محمد نوازی، سیروس دین محمدی و مجید صالح از اعضای کادرفنی از غایبان تمرین بودند. صالح که به آمریکا سفر کرده و دین محمدی نیز به همراه تیم ۹۸ به اتریش رفته است.

* بازیکنان بعد از تمرین امروز در هتل المپیک اردوی یک هفته ای خود را آغاز می کنند. تمرین عصر شاگردان مظلومی ساعت ۱۷:۳۰ در زمین شماره دو آزادی برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.