یک نشریه آلمانی ادعا کرده است که قهرمان بوندس‌لیگا برای دومین بار در تابستان امسال از تیم فوتبال یوونتوس بازیکن خواهد خرید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه بیلد آلمان نوشته است که تیم فوتبال یوونتوس پیشنهاد ۲۸ میلیون یورویی بایرن مونیخ برای خرید کینگسلی کومان را پذیرفته است و این مهاجم فرانسوی به زودی راهی مونیخ می‌شود.

در همین حال اما برخی از رسانه‌های ایتالیایی نوشته‌اند که باواریایی قصد دارند کومان را به صورت قرضی و در ازای هشت میلیون یورو از یووه قرض بگیرند و گزینه‌ای در قرارداد وی بگنجانند که به آنها اجازه می‌دهد در صورت تمایل، در پایان فصل جاری با پرداخت ۲۰ میلیون یورو به بانوی‌پیر این قرارداد را قطعی کنند.

کومان ۱۹ ساله در حالی مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است که از زمان پیوستن‌اش به یوونتوس در سال ۲۰۱۴ برای این تیم ۲۰ بازی انجام داده و برای بانوی پیر هنوز هیچ گلی در سری A نزده است.

کومان ماه جولای سال ۲۰۱۴ با پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست، اما در این تیم فرصت چندانی برای حضور در میادین به دست نیاورد. به این ترتیب در صورت پیوستن کومان به بایر‌ن مونیخ، یوونتوس سود هنگفتی خواهد کرد.

مهاجم یوونتوس عضو تیم زیر ۲۱ ساله‌های فرانسه است و در شش بازی‌اش برای این تیم، دو گل به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.