عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه «خسوس کاندلاس» کاریزمای هدایت تیم ملی فوتسال را نداشت، گفت: به نظرم وحید شمسایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است.

شهرام دبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تصمیم قطعی کمیته فوتسال و کمیته فنی و توسعه فوتسال برای انتخاب یک مربی ایرانی برای تیم ملی به جای «خسوس کاندلاس» اظهار کرد: از نظر من وحید شمسایی بهترین گزینه برای تیم ملی است. من قبلا هم با سید رضا افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) در اینباره صحبت کرده بودم که تیم ملی را به شمسایی بدهند. او قطعا می‌تواند در تیم ملی هم موفق باشد.

وی ادامه داد: خسوس یک مربی معمولی بود و کاریزمای لازم برای هدایت تیم ملی را نداشت تا بازیکنان را تحت تاثیر قرار بدهد. نتایج تیم ملی هم چنین چیزی را ثابت می‌کند. وقتی قرار است یک مربی خارجی در تیم ملی بیاوریم باید یک سر و گردن از مریبان داخلی بالاتر باشد که خسوس اینطور نبود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که «آیا کمیته فوتسال مربی موردنظرش را به هیات رئیسه معرفی کرده است یا خیر؟» گفت: خیر هنوز هیچ مربی‌ای به ما معرفی نشده است.

دبیری در پایان درباره شکست سنگین تیم دبیری برابر تاسیسات دریایی در هفته هفتم لیگ برتر هم تاکید کرد: من بازی را ندیدم و تحلیلی از آن ندارم ولی واقعا شکست با هفت گل ناراحت کننده بود و انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.