در حالی که چند روزی از درگذشت بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران می‌گذرد اما حرف و حدیث‌ها همچنان درباره مکمل های مورد استفاده او ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، با درگذشت بیت الله عباسپور پس از تحمل یک دوره بیماری سخت، حرف و حدیث‌هایی درباره علت این بیماری و درگذشت عباسپور مطرح شد. یکی از پر بحث‌‌ترین دلایل این بیماری که بازتاب زیادی هم داشت، مربوط به مکمل‌هایی بود که توسط «دنیس جیمز» بدنساز آمریکایی به وی داده شده بود.

مازیار ناظمی مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش در این‌باره از قول خانواده عباسپور اعلام کرده بود که «تمام اين گرفتاري‌ها از مكمل هاي آمريكايي آقای جيمز كه برايش مي فرستاد شروع شد.»

با این حال این موضوع با تکذیب مدیربرنامه‌های قهرمان بدنساز ایران مواجه شده است. وی با بیان اینکه اعلام این خبر باعث ناراحتی جیمز شده است، تاکید کرده که این مربی آمریکایی حتی یک نخود هم به عباسپور نداده است.

ناظمی در این‌باره روی اینستاگرام خود نوشت: « ... مدير برنامه‌های مرحوم عباسپور بعد از پست قبلي از آلمان تماس گرفت و از ناراحتي طرف آمريكايي خبر داد. ايشون گفت من از تمام برنامه‌های بيت الله اطلاع دارم. دنيس جيمز هيچ مكملی حتي يك نخود هم براي او نداده و صرفا اين اتفاق براي بيت الله يك بدشانسی تمام بود و اطلاعات دقيق را از من بخواهيد كه حتی از خانواده او هم بيشتر از زندگي ورزشی بيت الله عباسپور خبر دارم...»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.