باشگاه پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من از تمدید قرارداد تیاگو موتا، هافبک ایتالیایی خود خبر داد و به شایعه پیوستن او به اتلتیکو مادرید پایان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من، تیاگو موتا یکی از بازیکنانی بود که انتظار می رفت در فصل جابه جایی تابستانی از پاری سن ژرمن جدا شود. بارها رسانه های اسپانیایی و ایتالیایی از جدایی این بازیکن سخن به میان آوردند و حتی خود این ستاره ایتالیایی هم تاکید کرد که دوست دارد پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من را ترک کند.

باشگاه پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من از تمدید قرارداد موتا تا یک سال دیگر خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن تا سال ۲۰۱۷ در این تیم باقی خواهد ماند.

در بیانیه رسمی این باشگاه فرانسوی آمده است: برای باشگاه پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من بسیار خوشحال کننده است که اعلام کند موتا قرارداد خود را تمدید کرد و تا سال ۲۰۱۷ به بازی خود در فرانسه ادامه خواهد داد.

تیاگو موتا در سال ۲۰۱۲ با ۱۰ میلیون دلار به پا‌ر‌ی‌سن‌ژر‌من پیوست و با این تیم توانسته سه قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد. او ۱۱۶ بار در رقابت های مختلف پیراهن PSG را بر تن کرده و توانسته ۹ گل هم به ثمر برساند. از اینتر و اتلتیکو مادرید به عنوان جدی ترین گزینه های موتا سخن به میان می آید به ویژه اتلتیکو مادرید که خود این بازیکن دوست داشت به آنجا برود اما در نهایت پاری سن ژرمن این بازیکن را حفظ کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.