داور مسابقه ستارگان منتخب ایران و جهان اعلام کرد علاقه‌مند بود ستارگان ایران این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارند اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد افشاریان پس از قضاوت در دیدار منتخب ستارگان فوتبال ایران و منتخب ستارگان جهان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: مسئله‌ای که همه ما را خوشحال کرد، همدلی و شادابی بین مردم بود که ایجاد شد. تماشاچی، بازیکن، همه و همه دست به دست هم دادیم تا یک اتفاق خوب رخ دهد.

وی در رابطه با اینکه یک گل را برای ایران مردود اعلام کرد، افزود: حس کردم هاشمی‌نسب بازیکن حریف را هل داد و برای همین این گل را مردود اعلام کردم.

داور مسابقه ستارگان منتخب ایران و جهان در رابطه با خطای مشکوکی که روی خداد عزیزی اتفاق افتاد، تصریح کرد: نمی‌دانم پنالتی بود یا نه، اما در مجموع دوست داشتم که ایران این مسابقه را ببرد، ولی فکر کنم آن توپ پنالتی نبود.

وی در رابطه با کارت قرمزی که به بازیکن منتخب ستارگان داد، خاطرنشان کرد: بازیکنان ایران درخواست کردند تا با نفرات برابر این بازی را ادامه دهیم و من هم به این درخواست جواب مثبت دادم. در مجموع قصد داشتیم به خوبی این مسابقه را قضاوت کنیم.

افشاریان در رابطه با داوری ضعیف در لیگ پانزدهم گفت: داورها، داورهای خوبی هستند اما فشار خیلی زیاد است. امیدوارم کاری انجام شود تا جامعه داوری به آرامش بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.