بازیکن تیم ستارگان جهان گفت: کی روش در رئال مادرید کار بزرگی انجام داد که نتیجه آن را نگرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میشل سالگادو پس از دیدار خیریه ستارگان جهان و ایران در نشست خبری اظهار داشت: این کار برای انجام شدن زمان برد. ۳ روز است که نخوابیدیم. از فیگو و هیه‌رو تشکر می‌کنم که به خاطر رفاقت قبول کردند به ایران بیایند.

وی ادامه داد: جو ورزشگاه بسیار خوب بود. در این فضا خیلی وقت بود که بازی نکرده بودیم. خیلی ممنون هستم که بازیکنان آمدند و این اتفاق برای ما خوب و ماندگار بود.

سالگادو در مورد حضور کی روش به عنوان سرمربی در تیم ستارگان گفت: همه ما خواسته‌مان این بود که بیاید اما شبهه‌های به وجود آمده بود که نیامد. صادقانه بگویم فکر می‌کردم کی‌روش سرمربی ما می شود. وقتی به تهران رسیدیم متوجه شدم دعوتنامه ما به دستش نرسیده است. از طریق نکونام پیگیری کردیم،‌او هم تمرکزش روی تیم ملی ایران است. امیدوارم از این موضوع ناراحت نشده باشد سعی می کنم با او تماس بگیریم و بگویم که ناراحت نشود. کیروش می داند که برای ما عزیز و مربی ما بوده است. برای ما خیلی مهم بود که او سرمربی ما شود یک سو تفاهم شده بود و از همین جا عذرخواهی می کنیم.

وی در مورد اینکه کی‌روش همیشه دستیار خوبی بوده و در رئال مادرید نتایج بدی گرفت گفت: سال عجیبی برای ما در رئال مادرید بود. فکر می کردیم تمام جام ها را می گیریم اما بعضی اوقات در فوتبال آن چیزی که فکر می کنید محقق نمی‌شود. بعد از اینکه برابر ساراگوسا شکست خوردیم و در اروپا هم به موناکو باختیم از لحاظ روانی افت کردیم. کیروش کار بزرگی کرد اما نتیجه آن را نگرفت. فوتبال فوق‌العاده‌ای بازی می‌کردیم. در آن سال بازیکنان بزرگی داشتیم. یک موقع است که در ماه مارچ بازی می‌کنید و از ماه مارچ به بعد می‌بازید. یک موقع است که کل فصل را شکست می‌خورید.

سالگادو در مورد دیدار با ستارگان ایران گفت: مهم‌ترین چیز این بود که ما ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.