مدیر تیم ستارگان ایران گفت: باخت در هر شرایطی بد است و من شکست را دوست ندارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی پروین با ابراز تاسف از شکست تیم ستارگان ایران مقابل تیم ستارگان جهان اظهار داشت: باخت در این بازی برای ما خوب نبود و کلاً من از شکست بدم می‌آید. می‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم و خدا را شکر گل‌های بیشتری دریافت نکردیم.

وی افزود: غیر از یکی دو بازیکن ما مثل هاشمی‌نسب و نیکبخت واحدی بقیه به خاطر عدم آمادگی نتوانستند خوب بازی کنند، البته این مسئله قابل پیش‌بینی بود چرا که ما فقط ۲ جلسه در ورزشگاه کارگران دور هم جمع شدیم و اصلا آمادگی این بازی را نداشتیم.

مدیر تیم ستارگان ایران خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ستارگان دنیا از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشتند و مشخص بود به طور مرتب تمرین دارند. من از مسئولان انتظار دارم اگر چنین بازی‌هایی را ترتیب می‌دهند یکی دو ماه قبل به ما اطلاع‌رسانی کنند تا حداقل ۱۰،۱۵ جلسه تمرین برای تیم ستارگان ایران در نظر بگیریم تا به این شکل شکست نخوریم.

وی با بیان اینکه فوتبالیست‌های ایرانی به محض اینکه از فوتبال خداحافظی می‌کنند اضافه وزن می‌آورند یادآور شد: خوب نیست که بازیکن ما به محض اینکه از فوتبال خداحافظی می‌کنند اینطوری شکم بیاورند. آنها باید حداقل هفته‌ای یکی دو جلسه تمرین داشته باشند.

پروین در پاسخ به این سوال که آیا از این باخت ناراحت است یا خیر گفت: مگر می‌شود ناراحت نباشم، البته از این تیم نباید بیشتر از این انتظار داشت من کلا از باخت خوشم نمی‌آید. اگر امشب به خانه بروم مطمئن باشید بچه‌ها یک کاسه و بشقاب جلوی من می‌گذارند و راهی اتاق‌های خود می‌شوند چون می‌دانند که من موقع باخت تیمم عصبانی هستم.

وی در پایان از آن دسته هنرمندانی که نتوانستند در دیدار با ستارگان جهان به میدان بروند، عذرخواهی کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )