نیمه نخست دیدار تیم‌های ستارگان ایران و ستارگان جهان با شکست تیم ستارگان ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های ستارگان فوتبال ایران و ستارگان فوتبال جهان که از ساعت ۱۸:۰۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد در نیمه نخست با نتیجه ۳ بر صفر به سود ستارگان جهان به پایان رسید. روبرتو کارلوس و لوئیز فیگو، بازیکنان سابق رئال مادرید و پائولتا گل‌های ستارگان جهان را زدند.

تیم ستارگان ایران در این دیدار با ترکیب احمدرضا عابدزاده، یحیی گل‌محمدی، مهدی هاشمی‌نسب، جواد زرینچه، علیرضا نیکبخت‌واحدی، کریم باقری، جواد نکونام، علی کریمی، حمید استیلی، خداداد عزیزی و فرهادمجیدی در بازی حاضر شد.

اوایل بازی تیم ستارگان ایران توسط مهدی هاشمی‌نسب به گل رسید اما این گل توسط داور بازی مردود اعلام شد. بعد از آن یک ضربه ایستگاهی برای تیم ستارگان جهان به دست آمد که روبرتو کارلوس این توپ را وارد دروازه کرد. کارلوس پس از مارسل دسایی که خیلی زود تعویض شده بود و دوباره به زمین برگشت، زمین مسابقه را ترک کرد تا نفسی تاره کند.

پس از ۲۵ دقیقه گذشت از زمان بازی، خداداد افشاریان که قضاوت بازی را به عهده گرفته بود استراحتی کوتاه را اعلام کرد تا بازیکنان دو تیم با نوشیدن آب، نفسی تازه کنند. پیش از آغاز دوباره بازی هم علیرضا منصوریان جای حمید استیلی را در زمین گرفت.

لوئیز فیگو که آماده به نظر می‌رسید، دومین گل تیم ستارگان جهان را با شوتی فنی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند.

در ادامه کار منصوریان پاس خوبی به مجیدی داد که ضربه این بازیکن توسط ویتور بایا، دروازه‌بان تیم ستارگان جهان بیرون محوطه جریمه با دست دفع شد. اتفاق جالب این صحنه تصمیم جالب داور مسابقه بود که ابتدا بایا را با کارت قرمز جریمه کرد و پس از اینکه متوجه شد بازی دوستانه است تصمیمش را تغییر داد و به او کارت زرد نشان داد.

این بازی در نیمه اول اتفاقات جالب دیگری هم داشت. چند موقعیت که توسط فرهاد مجیدی از دست رفت، دروازه خالی که توسط پائولتا به بیرون زده شد و در اواخر نیمه هم محمد نوازی جای جواد زرینچه را در ترکیب گرفت.

بازی در وقت‌های اضافه نیمه نخست بود که توپ به پائولتا رسید و این بازیکن پس از جا گذاشتن عابدزاده این بار دروازه خالی را باز کرد تا گل سوم ستارگان جهان به ثمر برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.