سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید تأکید کرد دلیل نیمکت‌نشین هافبک کلمبیایی تیمش در بازی‌ اخیر کهکشانی‌ها دلیلی برای وجود بی‌اعتمادی او به بازیکن پیشین موناکو نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل بنیتس می‌گوید نیمکت‌نشین شدن خامس رودریگس در بازی رئال‌مادرید برابر اسپورتینگ خیخون در هفته اول لالیگا یک تصمیم کاملاً فنی بوده و به هیچ عنوان نشانه‌ای از بی‌اعتمادی او به این بازیکن ۲۴ نیست.

رودریگس در بازی خارج از خانه رئال برابر خیخون که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، تنها ۳۴ دقیقه در میدان حضور داشت و این در حالی است که این بازیکن ملی‌پوش فصل گذشته در تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی جزو مهره‌های کلیدی کهکشانی‌ها بود. این موضوع سبب شده است که شایعاتی در خصوص بروز اختلاف میان بنیتس و هافبک کلمبیایی‌ تیمش مطرح شود.

بنیتس در این خصوص اظهار داشت: خامس بازیکن بزرگی است. او برای تیم ما مهره‌ای کلیدی است درست مثل ایسکو و دیگر هم‌تیمی‌هایش. اگر خامس بازی نکرده تنها به دلایل فنی بوده است و هیچ مسئله شخصی در میان نیست. خامس بازیکن بسیار خوبی است و در ادامه فصل برای ما مهره‌ای کلیدی خواهد بود. من برای بازی بعدی برابر بتیس تصمیم خواهم گرفت که کدام بازیکنان بازی به میدان خواهند رفت.

بنیتس در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا کریم بنزما، مهاجم فرانسوی تیمش برابر بتیس به میدان خواهند رفت یا خیر، گفت: بنزما هنوز نمی‌تواند همپای هم‌تیمی‌هایش تمرینات را انجام دهد. باید دید او چند دقیقه می‌تواند بازی کنم. بنزما بازیکن بزرگی است و ما برای داشتن ثبات در این فصل به او نیاز داریم. او برای خط حمله تیم ما مهره‌ای کلیدی است.

تیم فوتبال رئال‌مادرید بامداد یکشنبه در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان بتیس است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.