رئیس فدراسیون فوتبال گفت: زمانی که تیم ملی بزرگسالان بازی رسمی دارد اولویت حضور بازیکنان با این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کفاشیان در مورد تغییر محل تمرینات تیم ملی به کمپ تیم ملی عنوان کرد: وضعیت چمن بسیار خوب است و کسی اینجا تمرین نمی‌کند. ما زمین کمپ را هم بهبود می‌بخشیم تا شرایط برای انجام تمرینات بهتر شود اما در حال حاضر کیفیت چمن این ورزشگاه بسیار خوب  است.

وی در مورد دیدار تیم ملی ایران مقابل گوام خاطرنشان کرد: تیم جوان و خوبی داریم. باید در مسیر جدیدی قرار بگیریم. مطمئنم بازیکنان ما حریف را دست کم نمی‌گیرند و شرایطشان در آینده و در جدول رقابت‌ها خوب خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد صحبت‌های حبیب کاشانی و اینکه او به حضور پرتعداد بازیکنان تیم ملی امید در تیم ملی بزرگسالان انتقاد کرده است، خاطرنشان کرد: به هر حال همیشه بین برگزاری تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید تداخل وجود دارد. قرار ما بر این بوده که هر زمان که تیم ملی بزرگسالان بازی رسمی داشت اولویت با آنها باشد. بازیکنان امید هم در تیم بزرگسالان تمرینات خود را برگزار می‌کنند و هر وقت که لازم باشد در کنار تیم ملی امید حضور پیدا می‌کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: فضای تیم ملی امید با مدیریت حبیب کاشانی بسیار مناسب شده است. این تیم نفرات توانمندی دارد و باید جلساتی بین کارلوس کی‌روش و محمد خاکپور برگزار کنیم تا اولویت‌ها مشخص شود. با هماهنگی بیشتر این دو تیم، تیم‌های ما به موفقیت کامل می‌رسد.

کفاشیان ادامه داد: باید هماهنگی‌های لازم برای کارهای تیم ملی صورت بگیرد. به هر حال کی‌روش دستش باز است و می‌تواند بازیکنان بیشتری به تیم ملی دعوت کند تا به تیم امید هم کمک شود چرا که تیم امید برای ما بسیار مهم است چون ۴۰ سال است که راهی المپیک نشده‌ایم و باید با تمام توان کار کنیم تا این تیم هم نتیجه بگیرد.

وی در مورد مشکلات سربازی برخی بازیکنان تیم امید و تیم بزرگسالان هم اظهار داشت: در هر حالتی ما تابع مقررات کشورمان هستیم و هر چه مقررات بگوید انجام می‌دهیم اما خواهش می‌کنیم نگاه ویژه‌ای به بازیکنان تیم ملی شود چرا که آنها خودشان را سرباز ایران می‌دانند و امیدوارم در این باره کمک‌هایی به فوتبالیست‌ها شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که نگران نیستید که این بازیکنان سرباز از کشور خارج شوند و مثل پولادی دیگر به ایران برنگردند، افزود: این طور نیست که بازیکنان از کشور خارج شوند و دیگر برنگردند. به هر حال بهترین جا برای ملی‌پوشان همین کشور خودمان است وپولادی هم قبل از این مسائل قراردادش را با تیم قطری بسته بود. هر چند که به نفع خود پولادی است که به کشور برگردد و من معتقدم او به ایران برخواهد گشت. خودتان دیدید که سایر بازیکنان بارها از کشور خارج شده و برگشتند و حتی برای حل مشکلات‌شان به سربازی هم رفتند چون کار و زندگی همه آنها در ایران است.

کفاشیان تصریح کرد: با این همه ما تابع و گوش به فرمان مقررات هستیم و سازمان نظام وظیفه هر تصمیمی که بگیرد آن را می‌پذیریم اما خواهش می‌کنیم به فوتبال کمک کنند.

وی در پایان در مورد حاشیه‌هایی که درباره اختلاف نظر در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش وجود دارد، گفت: بهر حال ما تلاش می‌کنیم تا وزارت ورزش را راضی کنیم. هر چند که همه ما در مقابل تمام کارهایمان پاسخگو هستیم. به هر حال ما هم نقاط ضعف و قوت داریم اما آنقدر تلاش می‌کنیم تا وزارت ورزش را از خودمان راضی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.