مدیر تیم ملی امید فوتبال ایران با گلایه از دعوت چند بازیکن رده امید به تیم ملی بزرگسال گفت که برای حل مشکل فعلی نیاز به برگزاری جلسه‌ای است.

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: همانطور که می‌دانید ما برای سال جاری برای رقابت های پیش‌رویمان باید آماده شویم. یک اردوی خوب در ترکیه برای ریکاوری برگزار کردیم و برای بالا بردن اعتماد به نفس بازیکنان هم سه بازی تدارکاتی در دستور کار داریم. اردوی ما در کشور هلند هم از هشتم شهریور آغاز و تا ۱۷ شهریور برگزار می‌شود. جا دارد از مسئولان ذی‌ربط که با ما جهت اعزام بازیکنان دانشجو و سرباز همکاری داشتند، تشکر کنم.

وی در ادامه با انتقاد از دعوت چند بازیکن رده امید به تیم ملی بزرگسالان اضافه کرد: آقای کی‌روش کار خیلی خوبی می‌کنند که به دنبال جوانگرایی هستند اما ما تا دیروز درگیر وضعیت جهانبخش و آزمون بودیم ولی حالا میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، محمدرضا اخباری و ترابی هم به تیم ملی بزرگسال دعوت شده‌اند و به یکباره دیروز هم خبر رسید که علی کریمی هم باید به تیم بزرگسالان اضافه شود. به عبارت دیگر ۷ بازیکنی که ما روی آنها حساب کرده بودیم به تیم ملی بزرگسال باید بروند و این درحالی است که مثلا آقای اخباری احتمالا در تیم بزرگسال دروازه بان سوم خواهد بود اما برای ما او دروازه‌بان اول محسوب می‌شود. مشکل بعدی ما هم این است که نوراللهی و حیدریه‌ هم مصدوم هستند و واقعا دست ما بسته است. شما به من بگویید که من چگونه باید بازیکنی را جایگزین این بازیکنان کنم؟ من از کفاشیان و اسلامیان می‌خواهم جلسه‌ای را جهت حل این مشکل برگزار کنند. من در زمان باقی مانده چگونه ویزا بگیرم؟ گرفتن ویزا کار سختی است.

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران افزود: اگر تعاملی وجود داشت، ما جایگزین بازیکنان دعوت شده را دعوت می‌کردیم و برنامه‌ریزی می‌کردیم. برای گرفتن ویزای جدید ۱۴ روز زمان لازم است و این درحالی‌است که تیم ما دو روز دیگر به هلند می‌رود. صحبت من این است که همان قدر که قهرمانی در جام ملت‌ها و موفقیت در جام جهانی برای مردم ما اهمیت دارد، مردم ما آرزو دارند تیم ملی امید به المپیک راه پیدا کند. ما امروز مشکل مالی و اردویی نداریم ولی چه خاکپور و چه هر مربی دیگری با این شرایط نمی‌تواند کاری بکند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.