سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا کار تیمش را برای صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا سخت می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال سویا برای استفاده از پاداشی که به خاطر قهرمانی‌اش در فصل گذشته لیگ اروپا کسب کرد، کار سختی خواهد داشت.

طبق قانونی که یوفا فصل گذشته وضع کرد، پاداش قهرمانی در لیگ اروپا، حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد خواهد بود و سویا امسال اولین تیمی است که از این پاداش استفاده می‌کند. شاگردان اونای امری اما چندان خوش‌شانس نبوده‌اند چون آنها در گروه D که گروه‌ مرگ رقابت‌ها محسوب می‌شود، در کنار یوونتوس، قهرمان فصل گذشته سری A و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و بورسیا مونشن‌گلادباخ، تیم سوم فصل گذشته بوندس‌لیگا قرار گرفته‌اند.

امری در خصوص قرعه‌ تیمش در لیگ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: لیگ قهرمانان اروپا همین است. لیگ‌برتر، سری A و بوندس‌لیگا همگی در رقابتی‌ترین، سخت‌ترین و پیچیده‌ترین گروه رقابت‌ها نماینده دارند. سویا دست به کار شو!

مونچی، مدیرفنی تیم فوتبال سویا نیز درباره قرعه تیمش گفت: ما رقبای خود را می‌شناسیم و الان زمان لذت بردن، رقابت و رقابت است. ما دچار ترس نشده‌ایم و بالعکس کلی انگیزه داریم. جنگیدن در DNA سویاست.

اولین بازی سویا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۴ شهریور در خانه برابر بورسیا مونشن‌گلادباخ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.