مدیر تیم المپیک ایران با تمجید از جوانگرایی کارلوس کی‌روش در تیم ملی گفت: ما ۷ بازیکن‌مان را در اردوی هلند همراه‌مان نداریم و امیدوارم تعامل لازم صورت گیرد تا برای انجام این اردو به مشکل نخوریم.

به گزارش خبرنگار مهر حبیب کاشانی در رابطه با آخرین وضعیت اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید ایران در هلند، ضمن بیان مطلب فوق، گفت: در سال جاری باید به سمتی حرکت می‌کردیم که بتوانیم مقدمات حضور در مسابقات انتخابی المپیک را فراهم کنیم.

وی افزود: ما در این راستا اردوی خوبی در ترکیه در خردادماه برگزار کردیم که به نوعی برای بازیکنان ریکاوری روحی بود. از تاریخ هشتم شهریورماه و به مدت ۱۰ روز اردوی آماده‌سازی در هلند برگزار کنیم و در این اردو سه بازی تدارکاتی را در برنامه داریم.

مدیر تیم فوتبال امید ایران اضافه کرد: تمام بازیکنان‌مان یا دانشجو هستند یا سرباز، ما هم از همه نهادهای نظامی درخواست کمک کردیم و همه تلاش کردند تا با کمترین مشکل کارها پیش رود تا بتوانیم ویزای شینگن را بگیریم. برای دریافت این ویزا باید ابتدا بلیت، محل اسکان و سایر موارد هماهنگ شود که ما کارهای لازم را انجام دادیم و ۲۸ نفر مورد قبول واقع شدند و یکشنبه به سمت هلند پرواز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر کارلوس کی‌روش قصد جوانگرایی در تیم ملی را دارد و این برای فوتبال ما مساله مفیدی محسوب می‌شود اما پیش از این تنها با مشکل علیرضا جهانبخش و سردار آزمون روبرو بودیم اما در حال حاضر مهدی ترابی، محمدرضا اخباری و سعید عزت‌اللهی در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند و روز گذشته هم مطلع شدیم که علی کریمی نیز به این تیم دعوت شده است.

کاشانی همچنین تاکید کرد: واقعا کار با این شرایط سخت است. وحید حیدریه و احمد نوراللهی هم مصدوم هستند و شرایط سختی برای ما به وجود آمده است. من از علی کفاشیان و اسلامیان درخواست می‌کنم تا جلسه‌ای با مربی و مدیران تیم‌ها برگزار کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی تیم فوتبال امید ایران تا به امروز به نحوی بود که باشگاه‌ها ضرر وارد نکنند، خاطرنشان کرد: به صورت غیر منتظره ۷ بازیکن نمی‌توانند تیم امید را همراهی در اردوی هلند همراهی کنند که این مساله به مشکلی اساسی برای ما تبدیل شده است.

مدیر تیم فوتبال امید ایران صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: اگر پیش از این اعلام می‌شد که نمی‌توانیم بازیکنی را در اختیار داشته باشیم، می‌توانستیم جایگزینی برای آنها پیدا کنیم اما این سفر داخلی نیست که ما بخواهیم تنها بلیت هواپیما را جا به جا کنیم. از روزی که مدارک به سفارت داده شدهد تا زمانی که ویزا صادر می‌شود، حداقل ۱۴ روز طول می‌کشد. من خیلی خوشحالم که کارها برای انجام یک اردوی خوب درست شده است اما خواهشی که دارم این است که با ما همکاری لازم صورت گیرد زیرا چند ماه دیگر در مسابقات غرب آسیا شرکت کنیم.

وی اظهار داشت: همه تلاش می کنند تا تیم خوبی داشته باشیم و نقطه اشتراک همه ما موفقیت فوتبال ایران است اما مردم ایران آرزو دارند که تیم در المپیک شرکت کند. امیدوارم تعامل لازمه ایجاد شود تا ما بتوانیم از نام ایران دفاع کنیم.

کاشانی در پایان گفت: در حال حاضر ما با مشکلاتی مانند مشکلات مالی مواجه نیستیم و خدا را شکر که مقدمات فراهم است اما نمی‌شود که تمام این مقدمات فراهم شود و بازیکن نباشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.