کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: با نتیجه‌ای که بعد از کنار رفتن از تیم ملی دیدم اگر زمان به عقب برگردد، چنین تصمیمی نمی‌گیرم.

هادی عقیلی درمورد شانس قهرمانی سپاهان، جدایی احسان حاج‌صفی، دوری‌اش از تیم ملی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد.

تسنیم: خیلی‌ها معتقدند سپاهان مدعی اول قهرمانی است، نظر خودت چیست؟

سپاهان حتی زمانی که لیگ را بد هم شروع کند مدعی قهرمانی محسوب می‌شود. امسال لیگ را خوب شروع کردیم و طبیعتا از سوی خیلی‌ها مدعی جدی هستیم. من معتقدم سپاهان همیشه مدعی قهرمانی بوده و این را در سال‌های اخیر نشان داده است.

تسنیم: فکر نمی‌کنی شانس شما از دیگر مدعیان برای قهرمانی بیشتر است؟

پنج هفته از لیگ گذشته و اصلا چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. اتفاقا کار ما نسبت به دیگر مدعیان قهرمانی سخت‌تر است، چون باید از عنوان فصل گذشته دفاع کنیم.

تسنیم: با جدایی حاج‌صفی و مشکلاتی که برای پادوانی و پریرا به‌وجود آمده است، فکر نمی‌کنی سپاهان ضرر کند؟

تیم ما نیاز مبرمی به این سه بازیکن دارد، خصوصا احسان حاج‌صفی که بازیکن کلیدی سپاهان بود. امسال احسان یک خط جلوتر بازی کرد و بار هجومی تیم روی او بود. جدایی او به‌نفع تیم ما نیست، ولی برای خودش خوب شد که به اروپا رفت.

تسنیم: سپاهان با این شرایط نیاز به جذب بازیکن ندارد؟

طبیعتا اگر مشکل پادوانی و پریرا حل نشود نیاز به جلب بازیکن داریم. در مورد حاج‌صفی نمی‌دانم که بتوانیم جایگزینی برای او پیدا کنیم یا خیر. احسان بازیکن باکیفیتی بود و بعید می‌دانم در ایران جایگزینی برای او پیدا شود. شاید باشگاه باید به دنبال گزینه خارجی برود.

تسنیم: قرار نبود مقابل سایپا به میدان بروی، چطور شد که بازی کردی؟

من واقعا مصدومیتی داشتم که کمی سخت بود. قبل از بازی با سایپا فقط یک جلسه به‌صورت انفرادی تمرین کرده بودم و قرار نبود بازی کنم. حتی یکسری از وسایلم را همراهم نیاورده بودم. بازی کردن من بعد از صحبتی بود که با پزشکان داشتم. شاید بازی کردن من ریسک بود، ولی باید از تلاش کادر پزشکی خصوصا دکتر یوسف‌زاده تشکر کنم.

تسنیم: با اینکه امسال یکی از مدافعان خوب لیگ برتر بوده‌ای، اما همچنان در تیم ملی نیستی. این موضوع برایت آزاردهنده نیست؟

اینکه در تیم ملی نیستم را پذیرفته‌ام و قبلا هم در این مورد صحبت کرده‌ام. اگر کی‌روش بخواهد بازیکنی را دعوت کند این کار را انجام می‌دهد و اگر هم نخواهد انجام نمی‌دهد. من آن زمان که جدا شدم به‌خاطر مسائل غیرفنی دیگر دعوت نشدم و الان هم به همین دلیل در تیم ملی نیستم. من با این موضوع کنار آمدم، ولی خوشبختانه در این چند سال طوری بازی کردم که اکثرا از من راضی بوده‌اند. امیدوارم همین روند را ادامه دهم تا نظر دیگران عوض نشود.

تسنیم: چرا هنوز درمورد دلایل جدایی‌ات از تیم ملی صحبت نکرده‌ای؟

ممکن است من در این زمینه مصاحبه کنم و شما هم بخواهید حرف‌هایم را بنویسید اما شاید با این روش بعضی‌ها نتوانند درمورد حرف‌هایم قضاوت کاملی داشته باشند. من ترجیح می‌دهم در یک برنامه تلویزیونی درمورد جدایی‌ام از تیم ملی صحبت کنم تا بتوانم حرف‌هایم را بزنم.

تسنیم: دوری از تیم ملی برایت ناراحت‌کننده نیست؟

من کتمان نمی‌کنم که ناراحت هستم. اگر از تیم ملی نمی‌رفتم می‌توانستم راحت ۱۰۰ بازی ملی داشته باشم و در جام‌جهانی و همچنین جام‌ملت‌ها بازی کنم.

تسنیم: زمان به عقب برگردد باز هم این تصمیم را می‌گیری؟

با این نتیجه‌ای که بعد از رفتنم از تیم ملی دیدم، اگر زمان به عقب برگردد چنین تصمیمی نمی‌گیرم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )