مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: سه بازی تدارکاتی از ۸ تا ۱۸ شهریورماه در کشور هلند برای تیم ملی امید در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حبیب کاشانی با تماس تلفنی در برنامه ورزش و مردم در مورد شرایط تیم ملی امید اظهار داشت: در تلاشیم در سال جاری برای مقدماتی المپیک حرکت کنیم طبق مقدماتی که انجام داده‌ایم تصمیم داریم بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم امید برگزار کنیم. ترکیه مرحله اول اردو بود و در واقع ریکاوری ذهنی برای بازیکنان شد. ما فروردین ماه تیم را در اختیار نداشتیم و خرداد تیم را در اختیار داشتیم.

وی در ادامه افزود: ما برای تیم امید سه بازی تدارکاتی از ۸ تا ۱۸ شهریورماه در کشور هلند در نظر گرفته‌ایم و قرار است آن‌ها در این بازی تدارکاتی از لحاظ جسمی محک بخورند. ما در ترکیب تیم بازیکنان دانشجو ، سرباز در اختیار داشتیم و از همه دوستان در سپاه،‌نظام وظیفه و اداره گذرنامه که برای انجام کارهای ملی پوشان به ما کمک کردند تا با کمترین مشکل شرایط اعزام این بازیکنان به اروپا را انجام دهیم تشکر می‌کنم.

کاشانی در ادامه اضافه کرد: گرفتن ویزای شینگن شرایط خاص خودش رادارد باید در ابتدا مراحل انجام کارهای ویزای شینگن،‌اسکان، بلیت و .. انجام شود و پس از آن مدارک به سفارت ارائه و بعد از ۱۴ روز تازه مشخص می‌شود که آیا ویزای شینگن می‌دهند یا نه که خوشبختانه ما همه این کارها را انجام دادیم.

مدیر تیم‌های ملی امید در ادامه عنوان کرد: کی‌روش کار خوبی را شروع کرده و می‌خواهد در تیم ملی جوانگرایی کند. ما برای اعزام تیم به اروپا تلاش کردیم و ویزای شینگن گرفته اما حالا ۷ بازیکن به اردوی تیم ملی اضافه شدند. جهانبخش، آزمون، اخباری و ترابی ، علی کریمی و .. به اردو اضافه شدند. ما چند بازیکن مصدوم هم داریم. امروز به ما می‌گویند علی کریمی را می‌خواهد حال سوال ما این است ما چطور با این همه شرایط سختی که برای گرفتن ویزا داشتیم یک بازیکن را جایگزین او کنیم و برای آن ویزا تهیه کنیم امیدوارم آقای کفاشیان در مورد این موضوع جلسه‌ای بگذارد و این مشکلات حل شود. در حال حاضر ۷ بازیکن جوان ما را به اردو دعوت کرده‌اند و این برای ما مشکل شده است.

کاشانی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: به نظرم باید این تعامل باشد و به ما بگویند که علی کریمی را می‌خواهند تا ما جایگزین او را پیدا کنیم سفر به اروپا سفر داخلی نیست که ما فقط بلیط هواپیما بگیریم. انجام کارهای سفارت واقعا دشوار است و حداقل ۱۴ روز زمان می‌برد . من برای دعوت علی کریمی به تیم ملی خوشحالم اما امیدوارم که کفاشیان و اسلامیان برای تعامل راهکاری پیدا کنند.

مدیر تیم‌های ملی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ما آرزو دارند تیم ملی به جام جهانی برود و قهرمان آسیا شود و آرزو دارند تیم ملی به المپیک بروند ما هم انتظار داریم یک تعاملی بین ما باشد تا بتوانیم با برنامه‌ریزی از اسم نظام دفاع کنیم امروز ما هیچ گونه مشکل پول و.. نداریم و اگر ابزار باشد می‌توانیم موفق شویم مایلی کهن و خاکپور بدون ابزار نمی‌توانند موفق باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.