مدیرروابط عمومی باشگاه رئال‌‌ مادرید کار کهکشانی‌ها در رقابت با قهرمان فرانسه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را بسیار سخت می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیلیانو بوتراگوئنو درباره قرعه تیم فوتبال رئال‌ مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمان اروپا که در آن با تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، شاختار دونتسک اوکراین و مالموی سوئد همگروه شده است، گفت: مثل هر قرعه‌کشی دیگری می‌توان گفت که اوضاع می‌توانست بهتر یا بدتر از این باشد. شاید رئال می‌توانست خوش‌شانس‌تر از این باشد. پاری‌سن‌ژرمن در سال‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده و بازیکنان فوق‌العاده‌ای را خریده است. این تیم همیشه در حال تقویت خود بوده است. پاری‌سن‌ژرمن فقط یک تیم خوب نیست بلکه ترکیبش پر از بازیکنان بزرگ و بااستعداد است.

بوتراگوئنو ادامه داد: شاختار هم تیمی است که به طور منظم در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و تیمی پر از بازیکنان مستعد است. ما باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که دو سفر طولانی برای بازی‌های خارج از خانه‌مان دارم. مالمو تیمی است که سلتیک را در رسیدن به مرحله گروهی ناکام گذاشته و این قدرت این تیم را نشان می‌دهد. به نظر من بازی‌های خارج از خانه ما برابر این تیم‌ها می‌تواند تأثیر فراوانی بر وضعیت گروه بگذارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید درباره هدف تیمش در این مرحله از رقابت‌ها تأکید کرد: ما باید سعی کنیم که به عنوان صدرنشین گروه کارمان را به پایان برسانیم چون می‌دانیم که صعود به عنوان تیم دوم کارمان را در مرحله یک هشتم نهایی سخت می‌کند. باید حواس‌مان به برنامه بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا باشد. در لیگ قهرمانان اروپا شما نه فقط برای داشتن یک شب بد بلکه ممکن است برای ۱۵ دقیقه بازی ضعیف هم مجازات شوید.

بوتراگوئنو درباره بازگشت آنخل دی‌ماریا، بال آرژانتینی PSG به سانتیاگوبرنابئو، هم عنوان کرد: دی‌ما ریا به ما کمک فراوانی کرد و ما واقعاً دوستش داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.