مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا پایان لیگ فرصت زیادی باقی مانده است و مطمئناً پرسپولیس تبدیل به بهترین تیم ایران می‌شود.

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد، مشکلات باشگاه پرسپولیس، تغییرات در قلب خط دفاعی پرسپولیس صحبت کرد.

تسنیم: ابتدا در خصوص پیروزی مقابل فولاد صحبت کن.

تیم ما مقابل فولاد خوب بازی کرد مثل ۳،۴ بازی قبل که نمایش خوبی داشتیم. فولاد رقیب خوبی بود و خوشحالم توانستیم این تیم را شکست دهیم.

تسنیم: پس برد به موقعی بود؟

ما باید زودتر به پیروزی دست پیدا می‌کردیم، در بازی با ذوب‌آهن بیشتر حقمان بود که پیروز شویم. پیش از تعطیلات لیگ لازم بود فولاد را شکست دهیم و با روحیه به تعطیلات برویم. اینطور ممکن است خیلی از مشکلات حل شود.

تسنیم: چه مشکلی؟

مشکل زیاد است اما دلیلی ندارد آنها را در رسانه‌ها اعلام کنم.

تسنیم: با پرسپولیس به اهواز رفتی تا شاید محرومیتت بخشیده شود و بازی کنی.

اصلاً اینطور نیست، برانکو به من گفت همراه تیم به اهواز بروم. خیلی‌ها گفتند که من به اهواز رفتم تا به فدراسیون فشار بیایید و محرومیتم بخشیده شود اما اصلاً اینطور نبود. من محروم بودم و دوست داشتم در این سفر همراه تیم باشم.

تسنیم: ظاهراً پیش از بازی پرسپولیس و فولاد هم با بازیکنان جلسه‌ای داشتی؟

من به عنوان بزرگتر وظیفه دارم با بازیکنان صحبت کنم و به آنها روحیه بدهم. 

تسنیم: چرا در پنج بازی گذشته قلب خط دفاع پرسپولیس یک زوج ثابت نداشته است؟

بالاخره مصدومیت و محرومیت وجود داشته اما باید سریع‌تر زوج قلب خط دفاعی مشخص شود.

تسنیم: زمانی که نیمکت نشین بودی خیلی از رسانه‌ها می‌گفتند بنگر تحمل این مسئله را ندارد ...

همه آن حرف‌ها دروغ بود، چون با برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها مصاحبه نمی‌کنم این شایعات را دست می‌کنند. نظر این افراد فقط به درد خودشان می‌خورد. برای من که همه می‌دانند چقدر پرسپولیسی هستم فقط موفقیت تیمم و پیراهن پرسپولیس مهم است. روی نیمکت نشستم و هیچ حرفی هم نزدم. با تمام احترامی که برای اصحاب رسانه قائل هستم اما برخی سایت‌ها و روزنامه‌ها مطالب خنده‌دار و مصاحبه‌های خیالی از من می‌زنند.

تسنیم: با این شرایط فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند خودش را به صدر جدول رده‌بندی برساند؟

مطمئن باشید این اتفاق رخ می‌دهد و پرسپولیس تبدیل به بهترین تیم ایران می‌شود. تا پایان لیگ فرصت زیادی باقی مانده است. به قول معروف «شب دراز است و قلندر بیدار». فقط باید یک موضوع را بگویم. در این چند هفته که شرایط خوبی نداشتیم دوست و دشمن را شناختیم. جالب بود وقتی می‌باختیم بعضی‌ها انتقاد می‌کردند اما به محض اینکه فولاد را بردیم همان‌ها گفتند پرسپولیس قهرمان می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.