ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا معرفی شدن به عنوان برترین بازیکن فوتبال اروپا در فصل گذشته را نتیجه تلاش و کمک هم‌تیمی‌هایش به او برای رقم زدن سالی به یادماندنی دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی شب گذشته (پنجشنبه) در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای دومین بار متوالی جایزه بازیکن سال یوفا را از آن خود کرد. مسی که سال ۲۰۱۱ - نخستین دوره معرفی برترین بازیکن اروپا - نیز موفق به کسب این جایزه شده بود، فصل گذشته با درخشش در ترکیب بارسلونا بیشترین نقش را در سه‌گانه قهرمانی کاتالان‌ها ایفا کرد و همان طور که انتظار می‌رفت در رقابت با کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌اش لوئیز سوارز بیشترین رأی را کسب کرد.

مسی پس از دریافت جایزه از میشل پلاتینی، رئیس یوفا در موناکو اظهار داشت: فصل گذشته برای ما فصلی باورنکردنی بود. من نمی‌دانم که آیا رازی پشت این موفقیت نهفته بود یا نه اما فکر می‌کنم که اتحاد بازیکنان بارسلونا در رختکن این تیم، فصل پیش را برای ما به فصلی فراموش‌نشدنی تبدیل کرد.

مسی ادامه داد: اتحاد بازیکنان به ما اجازه داد که به اهداف‌مان دست پیدا کنیم. من از همه هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم چون بدون آنها الان نه من اینجا حضور داشتم نه بارسلونا فصل گذشته آنقدر موفق بود.همه بازیکنان بارسلونا در این موفقیت سهیم هستند.

مسی ۲۸ ساله فصل گذشته رکورد تلمو سارا برای ثبت بیشترین گل در تاریخ لالیگا را شکست و با ۵۸ گلی که در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند، سهم بسزایی در قهرمانی بارسلونا در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا داشت. مسی امسال نه تنها جایزه بازیکن سال یوفا بلکه جایزه زیبا‌ترین گل فصل را هم برای گلی که در بازی رفت بارسا و بایرن‌‌مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، از آن خود کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.